PDA

View Full Version : Fred durst en jimmy page



bozzer50
21 januari 2002, 14:34
Hoi

Ik zoek een 'tab' van dat nummer van Jimmy page, Fred Durst en nog een figuur die de begeleiding verzorgd. Het leek mij niet een al te moeilijk nummer om te spelen en het klinkt super.

anoniem
23 januari 2002, 22:32
Je bedoelt de zanger van Staind!

dirkw83
24 januari 2002, 12:23
Neeeeeeeeeeeeee, dat was een ander optreden.
Hij bedoelt dat optreden van de MTV afwards of zo toch? Gewoon zoeken op guitarboard.com of via google. moet lukken.

bozzer50
28 januari 2002, 22:20
ja ik bedoel met de MTV awards, maar ik weet niet hoe het nummer heet en met wie precies het gespeelt wordt? dus, ik kan het niet opzoeken.

dirkw83
29 januari 2002, 14:07
Gespeeld door Led Zeppelin.
Er zijn nogal wat tabs van dat nummer gemaakt waaronder een aantal met tokkel/solo toestanden. Ik denk niet dat je die zoekt dus moet je goed kijken.

bozzer50
31 januari 2002, 00:08
neee,, ik bedoel met de artiesten Fred durst, en de leadzanger van Puddle of Mudd en Jimmy Page. (MTV Awards) HOE heet dat nummer? dan kan ik het opzoeken

dirkw83
31 januari 2002, 11:36
Ja, da's oorspronkelijk van Led Zeppelin. Dacht je echt dat Durst zo creatief was om zelf snel een akoestisch nummer te schrijven?
Thank you heet ie of zoiets. Ik zal ff kijken nu, ben zo terug.

dirkw83
31 januari 2002, 11:38
Jep, Thank You.

bozzer50
1 februari 2002, 15:19
ok, bedankt!!!!



P.S. Waarom is iedereen toch zo negatief over Fred Durst???????
Het is een commercieele eikel dat moet ik toegeven, maar voor de rest is de muziek niet slecht, vindt ik.

dirkw83
4 februari 2002, 11:35
's Herenberg? Vlakbij Lichtenvoorde! Welkom buurman:).

Omdat Fred Durst zoals je zegt een commerciele eikel is en dan maakt het niet uit of de muziek goed is of niet (als het commercieel is leg ik mezelf gewoon op om het klote te vinden, ookal vind ik het niet, hoe triest ook).
Na Nookie werd het triest. Daarvoor was het best ok.

bozzer50
6 februari 2002, 19:45
hmmm.... ja.... daar zeg je wat!!!!!!

dirkw83
7 februari 2002, 12:17
Tja, de hypocricie van ons mensen; niet?

PunKRules
7 februari 2002, 16:45
čn fred durst loopt andere bands de grond in te boren,net alsof hun zelf zo goed zijn

bozzer50
7 februari 2002, 18:22
Ja, nou julie het zeggen, eigenlijk is het een gigantische eikel.
Wat ik me ook nog kan herinneren is dat akkevietje met pinkpop ik geloof afgelope jaar. Dat elke band mog uitgezonden worden op ned 3, behalve Limp Bisquit niet , nee, want dat kon toch maar niet, dat was uitbesteed aan de echte fans , ja die betaalde zeker!!!!!!! op die manier boek je helemaal geen fans!!!! Ik begin me al helemaal op te reigen ..... nu ik er over begin..
Wat ik dan ook jammer vindt is dat goede bands zoals StainD en zo zich inlaten met hem !! ach ja, wat doe je er aan

dirkw83
8 februari 2002, 11:27
tja, da's een eigen keus en op zich hoef je daar helemaal niet aan te denken als je Staind hoort...maar het geeft wel een nasmaak.

daizzzy
6 april 2002, 19:17
de eerste cd's waren wel goed idd, maar de rest zuigt gwoon