PDA

View Full Version : gsp1101



frull
29 april 2015, 20:40
ik heb onlangs een gsp1101 gescoord om thuis te oefenen en verschillende presets te maken om die live samen met jvm in 4cm kan gebruiken
is het mogelijk om de direct out naar FOH samen met amp+cabinet te gebruiken
alle tips welkom ivm setup

harrie-beton
30 april 2015, 09:58
Volgens is het alles of niets, een amp model staat aan of uit. Je kan geen route maken waarbij de amp model naar de FOTH gaat terwijl er ook een signaal naar je amp gaat waar geen amp model actie is.
Mijn pod hd pro kan dat een beetje door stereo amp modeling. Links naar FOTH met model en Rechts naar amp.
Is de gsp stereo?

nak
5 mei 2015, 11:44
Lijkt idd alles of niets uitgaande van de gsp.
Misschien moet je uitgaan van de jvm, wellicht iets met send/return of pre-amp ingangen, maar weet niet welke je hebt.
Die naar gsp en vandaar naar de FOH?

Anders lijkt me een gitaar signaal splitter ook een optie, gitaar in en signaal naar jvm en gsp1101. zo heb je het 100% onafhankelijk van elkaar.

Svyatagor
14 mei 2015, 09:01
Amp modeling is inderdaad alles of niks. Je kunt er wel voor kiezen om de cabinetmodeling aan te zetten voor je signaal dat naar FOH gaat, en uit voor het signaal dat naar je amp gaat.
Het mooie van de gsp is dat je via de 4cm je eigen amp kunt combineren met de
Modeling (dus per present bepalen of je wil modellen of je eigen preamp wil gebruiken), maar zodra je niet modelt, gaat dat dus ook niet mee in je FOH-signaal..