PDA

View Full Version : Jet City JCA50H ervaring?!



jurrian-93
29 april 2015, 17:04
Ik ben nodig toe aan een nieuwe amp. Laatste tijd al druk aan het zoeken, kijken wat ik nou wil. Wat mijn eisen zijn:

- Buizen top ( + 1x12 / 2x12 cab)
- 2 channels
- Clean sound: Ik speel zelf over een american fender strat, wel net zo fijn om deze echt clean te houden
- Overdrive/Distortion : Poppunk/ metalcore, hardrock. (overigens wel een andere gitaar met humbuckers)
- Budget: Top: 400/500 €

De Jet city is mij tot nu toe opgevallen, omdat hij aan al deze voorwaarden voldoet. Vaak zijn 2 channel amps wat duurder. Nu is mijn vraag of iemand enige ervaring heeft met deze top? Positief of negatief?

Helaas is dichtstbijzijnde dealer Thomann, en das een beetje ver om te proberen. Weten jullie misschien nog een zaakje die deze amp heeft liggen? Anders moet ik het doen met internetfilmpjes..
En als jullie nog andere tips hebben, GRAAG! Komende zaterdag wil ik een dagje eropuit trekken om wat amps te gaan proberen.

Bedankt alvast!

hole
30 april 2015, 10:52
Met je JCA50 geen ervaring, wel met de JCA22H.

Hele goede amp voor het geld. Bouwkwaliteit niets op aan te merken. Cleane kanaal kon alleen niet clean (maar ja, 20 watt, dus minder headroom, en ik speel met humbuckers). Schreurkanaal erg fijn.

Voor wat betreft Thomann: als het niet bevalt nemen ze hem zonder morren terug. Erg goede service. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.

jurrian-93
30 april 2015, 20:25
Met je humbuckers geen warme clean nee? Moet met 50 wel te doen zijn waarschijnlijk? Nja, met single-coils moet het sws wel te doen zijn lijkt me.

Ze nemen de amp zomaar om elke reden terug? Zo van: ja, past toch niet helemaal bij me. ?

hole
30 april 2015, 22:08
Met je humbuckers geen warme clean nee? Moet met 50 wel te doen zijn waarschijnlijk? Nja, met single-coils moet het sws wel te doen zijn lijkt me.
Dat denk ik ook wel ja



Ze nemen de amp zomaar om elke reden terug? Zo van: ja, past toch niet helemaal bij me. ?
Yep..zonder reden. Dus mailtje met "hij komt retour" is al genoeg eigenlijk

http://www.thomann.de/nl/helpdesk_moneyback.html?sid=354f6d2d4a11c21e757cfe 1550137d67