PDA

View Full Version : veel nieuwe, volledige gear pics !



skabouter
15 juli 2003, 16:11
hier is mijn gear nog een keer, maar dan upgedate !
nieuwe site, nieuwe pics, meer pics, en dingen die er eerst niet opstonden.

ik moet het gewoon even laten zien. niet alleen omdat ik ape trots en verliefd op mijn gear ben, maar ook omdat ik de halve dag foto`s heb zitten nemen, en de HELE nacht (echt, ik heb doorgehaald) heb zitten bewerken en invoegen. veel werk dus, en dat moet even gezien worden.
ik doe het natuurlijk niet voor niets :D

check it out :)

http://community.webshots.com/user/skabouter

BLOK182
15 juli 2003, 16:20
Die Marshall lijkt me met die mods wel cool, enne, die Epi SHeraton, dies gaaf! Trouwens, die Starfield is ook wel lachen :-D

hoofd
15 juli 2003, 16:31
Die groepsfoto's zijn het leuks, alle gitaren lekker in het gras en de amps bij elkaar :D.

Btw, Skabouter, wou je nog van die JCM800 af? Een JCM2000 heb ik niet voor je, maar wellicht dat we gezamelijk tot een acceptabele prijs kunnen komen? ;)

skabouter
15 juli 2003, 16:38
ik wil er in principe wel vanaf ja. hij doet het prima, en klinkt ook goed, maar ik zoek wat leukers. iets meer "mijn sound". maar ik heb nog geeeeeen idee wat ik dan wil. en ik ga vrijdag 3 weken op vakantie. ik denk dat we daarna maar eens moeten praten,ok ?
maar we kunnen zeker wat gaan regelen hoor :)

hoofd
15 juli 2003, 16:42
Toppie, stuur dan maar een prive-bericht ofzo als je terug bent, dan zal ik m'n geld ook nog niet uitgeven ;).

skabouter
15 juli 2003, 16:48
zullen we er gewoon over mailen ? of heb je MSN ?
en tja, ik wil echt best hoor. maar ga nou niet je vakantiegeld bewaren, voor iets wat niet zeker is. lekker lol maken, man !

Negative K3 fan
15 juli 2003, 17:17
gaaf spul hoor!

jorrit
15 juli 2003, 21:22
leuk spul hoor........ :-D

roppie
15 juli 2003, 21:44
NICE!

thijsov
15 juli 2003, 21:46
mooie gitaren hoor

maar waarom heb in godsnaam 6 gitaren
ik zla al blij zijn met 2 (elektrishce en akoustisch, de akoutische heb ik al)
maarja, ik ben natuurlijk een beginner die met elk geluid blij is

Negative K3 fan
15 juli 2003, 21:53
verschillende gitaren>verschillende geluiden>verschillende feels>verschillende doeleinden.

thijsov
15 juli 2003, 21:54
beginner>sorry

sash
15 juli 2003, 23:07
Coole stuff!!

Maareuhm... zit er niet toevallig een knopje op jouw camera die functie 'scherpstellen' heeft? :D

Barret Wallace
15 juli 2003, 23:21
lol sash idd



cool hoor skatebouter alleen waarom moet je altijd men dag verpesten door fotos van die marjolein te posten :o







grapje :lol: :wink:

skabouter
15 juli 2003, 23:50
@ thijsov: tja, af en toe vind ik het ook wat veel ja. maargoed ze zijn allemaal echt anders. en kan ze allemaal gebruiken. alleen die starfield is overbodig, en een kut ding. maar die hou ik omdat het mijn 1e (dus speciaal) is.

@ jor: dankje :)

@bert: dude, je hoeft niet te kijken, hoor :D

skabouter
15 juli 2003, 23:51
oja, en over dat scherpstellen. ik baal er ook van, maar dat kan dit ding soms niet. bij veel zon, en een afstandje wordt ie wazig :(
het is ook een goedkoop ding, en is van mijn zusje.
ach ik ben wel blij, kan er evengoed leuke dingetjes mee doen, toch ?