PDA

View Full Version : Wachttijd Jackson



Beezzzt
15 juli 2003, 16:09
Ik heb mezelf begin april getrakteerd op de bestelling van een Jackson Warrior. Ondertussen zijn we reeds meer dan twee maanden verder en is er van de gitaar nog steeds geen sprake. Er werd me een wachttijd van 6 à 8 weken voorgespiegeld, maar na 6 weken zeiden ze in de shop dat ik nog een "zestal weekjes" geduld diende te oefenen.
Heeft er nog iemand ervaring met Jackson wachttijden ?

Ic3gl0vE
15 juli 2003, 18:18
Nee... want ik heb mijn gitaren meteen meegenomen uit de winkel.

Maar waarom bestel je je warrior niet bij www.thomann.de ? ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook

FLechdrop
16 juli 2003, 08:33
Err hij had al besteld hoor.....

Neals
18 juli 2003, 17:22
Ik heb mezelf begin april getrakteerd op de bestelling van een Jackson Warrior. Ondertussen zijn we reeds meer dan twee maanden verder en is er van de gitaar nog steeds geen sprake. Er werd me een wachttijd van 6 à 8 weken voorgespiegeld, maar na 6 weken zeiden ze in de shop dat ik nog een "zestal weekjes" geduld diende te oefenen.
Heeft er nog iemand ervaring met Jackson wachttijden ?

Je hebt te lang gewacht, want nu krijg je een Fender :D

Ic3gl0vE
18 juli 2003, 21:29
Err hij had al besteld hoor.....

Maar als je te lang moet wachten annuleer je je bestelling toch.

sickpunk
18 juli 2003, 22:04
Err hij had al besteld hoor.....

Maar als je te lang moet wachten annuleer je je bestelling toch.

heb je wel een beetje boel gelijk in... oprotten met die onzin, gewoon ergens anders vandaan halen of iets anders.. kom op, je word gewoon aant lijntje gehouwe.. z emoeten hun afspraken na komen..(lijkt mij zo)

Swan
22 juli 2003, 19:26
hangt er vanaf of de gitaar bij de importeur lag, weet je dat? anders kan het lang duren.....dan kan je beter winkels afgaan opzoek naar het model

Beezzzt
23 juli 2003, 08:45
Ondertussen heb ik vernomen dat de gitaar ergens op een containerschip onderweg is naar Europa.
Laat ons maar hopen dat het niet die boot was die eerder deze week naar de haaien gegaan is.

DeeWee
6 augustus 2003, 09:00
heb je m inmiddels al binnen? Mijn jackson is gisteren besteld en zal over 3 weken mijn huis van binnen komen bezichtigen :) :) :)

Beezzzt
6 augustus 2003, 16:01
Neen, nog steeds niks. De derde week van augustus hebben ze me nu weer verteld. Tegen dan zal ik ongeveer 14 weken gewacht hebben. Geduld is een schone deugd, zeggen ze dan.

ruurd
6 augustus 2003, 19:36
kees dee heeft usa warior gewoon opvoorraad !!!1 dus waarom bestellen??

marc_o
8 augustus 2003, 11:53
1 van die punten zit nog klem in de kont van Jenna Jameson natuurlijk!!

lord bean
8 augustus 2003, 15:36
erg tof gitaartje.. een vriend van mij heeft er een bij kees dee gekocht. en die was op voorraad. Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven voordat ik hem heb gezien/bespeeld

Izegrim
12 augustus 2003, 12:33
Ja, ik moest drie maanden wachten verdomme. Fender ging Jackson's distributienetwerk reorganiseren. Niks niet op voorraad, hij lag gewoon twee maanden in Japan te wachten tot Fender het eens een keertje goed vond. Ach, wachten is verrot maar het echt wel waard. Ik raak nooit op dat ding uitgekeken en ook niet uitgepoetst (solid black)... :-D

Beezzzt
13 augustus 2003, 08:35
Gisteren heb ik eindelijk het verlossende telefoontje gekregen. Morgen ga ik m'n bijl halen. At last !!!!

Izegrim
13 augustus 2003, 15:34
1 van die punten zit nog klem in de kont van Jenna Jameson natuurlijk!!

Maar wat is nu geiler? Jenna of die RR? Ik ben er nog niet uit. Ik ga nog maar even kijken...

http://www.jacksonguitars.com/whatshot/jenna_jpgs/jenna2_large.jpg

DeeWee
11 september 2003, 10:54
wat blijkt.... Ome deewee mag ook nog is 12 weken wachten op zijn jackson sl2.... wat heb ik toch een slecht leven..