PDA

View Full Version : aangenaam



ricardow
23 april 2015, 16:57
Hallo,

ik heb vanmiddag hier maar een account aangemaakt en zoals het hoort zal ik me even netjes voorstellen.

Mijn naam is Ricardo en ben al vrij lang bezig met muziek maken. Toen ik op de middelbare school zat heb ik drum gespeeld, daarna met vrienden in een rapformatie gezeten en een poosje turntablism beoefend, kan de cajon bespelen speel sinds twee jaar gitaar.
Dit heb ik mezelf aangeleerd (youtube eigenlijk) nadat ik van mijn ouders een spaanse gitaar had gekregen voor mijn verjaardag. Nadat ik de akkoordjes fatsoenlijk aan mekaar kon rijgen ben ik vrij snel overgegaan op het maken van liedjes. Dit gaat vrij aardig, maar hierdoor kwam ik ook steeds vaker (met gitaar) bij andere muzikanten te zitten en wat meespelen gaat redelijk maar mijn skills houden niet over. Dus toch maar besloten om maar eens op les te gaan om te kijken wat er voor mij nog meer uit te halen is. Dit doe ik nu een maand.

Naast mijn spaanse gitaar heb ik sinds drie maanden ook een akoestische steelstring in mijn bezit, maar omwille de buren en de smallere hals en zere vingers pak ik toch vaak mijn spaanse vriend er weer bij.

Ik was al vaker op dit forum om me in te lezen in verschillende onderwerpen maar omdat ik er nu over denk om een andere (lees betere) spaanse gitaar aan te gaan schaffen dacht ik laat ik me maar eens aanmelden hier op gitaarnet.

Dus wellicht dat ik binnenkort beroep ga doen op de kennis van de leden hier ;)

Groetjes Ricardo