PDA

View Full Version : Basso got himself a nice wha-wha



bassopotmus
15 juli 2003, 13:15
Zo de eerste GAS aankoop is alweer gedaan van deze vakantie.

Ik was al een tijdje opzoek naar een lekker wha-wha op de bas en het is geworden (tromgeroffel....) DE Morley dual bass wha. oa gebruikt door TM Stevens.
http://www.morleypedals.com/dpba-2.htm

Er staat ook een sound file op die pagina, bovenaan ergens.


Goed het heeft dus 2 modes funk en normal, met de funk funk je gewoon hard en de normal, stjah iedeaal met een fuzz. Beetje..(beetje veel) het Cliff idee van bv Pulling teeth, For whom the bell tolls, Call of klutu..die onzin.

Ik wil binnenkort eens een volledige review maken , met pics & soundfiles. Maar ik kan nu nog niet echt een objectief ordeel geven..


owjah het heeft BLAUWE leds..mega cool!

Venomer
15 juli 2003, 15:39
That sure DOES sound funky, SIR! 8-)

AntY
16 juli 2003, 10:34
heh
dan moeten we binnenkort es ruilen

mag jij een half uurtje mijn muff lenen als ik daarna een half uurtje je wah mag lenen :P


ik was gister nog even in feedback om die mnuff op te halen, gelijk even een wha wha te testen gevraagd (morley hadden ze niet, had een cry baby gekregen, die witte). klonk erg geil icm die muff, je kon er heel psychedelische geluiden uit halen, ala intro damage inc, maar dan veel lager :) klonk echt super.

hoe is die wah met slap mienjong?

bassopotmus
16 juli 2003, 18:47
FUNKY, maar je moet wel oefenen je voet en je slap moeten een beetje gelijktijdig vallen anders krijg je wat poop..Maar met fuzz is tie niet te verslaan!