PDA

View Full Version : Mendel - Discover



Bloodline
13 april 2015, 20:07
Hierbij weer wat schaamteloze zelf promotie :)!

Nieuwe album "Oblivion" komt uit op 17 mei en hierbij al een voorproefje:

http://www.nocleansinging.com/2015/04/13/an-ncs-premiere-mendel-discover/#more-88929

PRE-ORDER: https://mendelian.bandcamp.com/

Ben benieuwd of jullie het wat vinden :)!

Kefding
13 april 2015, 20:16
Knalt als een motherfucker, strakke mix, uitstekend staaltje gitaarwerk, interessante composities en niet overdreven 'djenty'. Ja, ik vind het zeker wel wat! Ik moet zeggen dat ik halverwege de solopartijen wel een keertje moe word, het laatste gedeelte na de break is dan wel een welkome afwisseling.

Al met al een puik stukje werk, erg goed verzorgd. Ik heb zo'n idee dat dit je wel eens wat verder kan gaan brengen. :ok:

guhlenn
14 april 2015, 08:31
Niet mijn ding, ik wordt nerveus van zoveel input per seconde ;), maar damn, dit zit goed in elkaar!

Fusion
14 april 2015, 12:16
Vette shizzle man!! Wat kun jij vies goed spelen, bah. *jaloers* Heb t idee dat je ook je shredding nu meer met aanslag doet ipv legato? Erg imponerend. Een klein miniminpuntje, ik vind t heel gaaf dat je een sound met veel mid durft te nemen (lijkt ook n beetje n knipoog naar wat oudere gitaarhelden als Friedman etc), maar ik vind t soms moeilijk de details te horen, vooral als de solo druk is en de riff eronder ook.

Speel je 7 snaar hier?

okeeee
14 april 2015, 12:54
mijn mening
- nen
teveel nootjes zonder richting
een te zenuwachtige drummer


een te braaf (heel radio friendly) geluid ,nergens dat ik denk daar hebben we een leuk randje
live zal dat waarschijnlijk volledig anders zijn
ik zou wat meer die richting uit geproduced hebben


+en
het zit restestrak inelkaar
en getuigt van een stuk muzikaal vakmanschap......pweeew

Bloodline
16 april 2015, 02:47
Vette shizzle man!! Wat kun jij vies goed spelen, bah. *jaloers* Heb t idee dat je ook je shredding nu meer met aanslag doet ipv legato? Erg imponerend. Een klein miniminpuntje, ik vind t heel gaaf dat je een sound met veel mid durft te nemen (lijkt ook n beetje n knipoog naar wat oudere gitaarhelden als Friedman etc), maar ik vind t soms moeilijk de details te horen, vooral als de solo druk is en de riff eronder ook.

Speel je 7 snaar hier?

Thx! Probeer wel meer te picken ala Emil Werstler :)! Geen 7 string, 6 snaren in B standaard. En tjah, ben verliefd op mids ;).

Cageman
3 januari 2016, 19:52
Megabump. In eerste instantie was ik niet ongelofelijk enthousiast, maar dat is anders nu. Supervet album; een van m'n favorieten van 2015. Krijgt zeer regelmatig beurtjes* via m'n bandcampcollectie.

*:Klinkt raar natuurlijk :). Maar 'draaien' slaat natuurlijk ook nergens meer op als ik digitaal iets afspeel.

Erik de Perik
3 januari 2016, 21:21
Vette shit man!