PDA

View Full Version : Universaljems.com



CHMC
15 juli 2003, 08:41
Hi all,

Heeft iemand ervaring met bestellen van Universaljems? Ik zit er over te denken om een Dimarzio Air Norton en Steve's Special (voor m'n S) te bestellen, maar weet verder niks van ze af;

Iemand iets erover te vertellen?

thnx :D

CHMC

SiNiSTRaL
15 juli 2003, 10:58
volgens mij heeft lacrymosa ervaring met ze....

Ibanez RuleZ
15 juli 2003, 12:37
hmm, als jij dat toch van plan bent, misschien dat we wat dingen kunnen bundelen, scheelt ook in de porto. ik ben nl ook van plan wat PU's te kopen, en had het ook via universal jems willen doen, alleen ik heb geen creditcard.

misschien dat we een lijstje kunnen maken van mensen die nog wat moeten hebben?

harrald

CHMC
15 juli 2003, 23:22
Tsja, zit wat in, maar voor mij wordt het pas eind augustus.

Hoeveel zou het dan in de porto schelen? ;)

Anders Destium
15 juli 2003, 23:33
Als we toch bezig zijn...

Ik heb ook nog wat dingetjes pending (én een creditcard, een heel slecht teken :wink: ).

Ik weet niet hoe concreet de plannen zijn, maar in Nederland kun je via Alex ... (diezelfde van de toppers-adds) relatief goedkoop Dimarzio's krijgen. Ik zie er alleen een beetje tegen op om in de ontzettende BRIJ van mijn piezo-7snaar aan de gang te gaan :wink:

Static-M
15 juli 2003, 23:43
Waar zit die dude van de Toppers ook weer?

Eventueel wil ik over een poosje ook wel meebestellen; ik moet eerst nog een keuze maken en kijken of ik tegen die tijd nog genoeg geld heb.

Ibanez RuleZ
16 juli 2003, 00:07
wel anders, dan lijkt het me op zich wel een aardig idee om het met zn drieen of meer mensen te doen, kan alleen maar goedkoper uitkomen!
anders mailen we ff over het hoe en wat??

voor mij: harraldpolet@hotmail.com

Harrald

Anders Destium
16 juli 2003, 00:37
Kan wat mij betreft ook via privéberichten hoor :

Ik heb niet zo'n vertrouwen in de goedheid van de mens, er zitten hier genoeg pubers met teveel tijd :wink:

als je naar je inbox wilt:
http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php?folder=inbox

Jemboy
24 juli 2003, 11:54
CHMC Je kan het ook bij Just In Case Music in DenBosch proberen.
Dat is de DiMarzio-importeur in Nederland.

www.jic.nl[url]