PDA

View Full Version : Dear Youth



Stillborn
11 april 2015, 23:34
Deze keer nog eens een cover van een ander genre dan punkrock!
Het blijft snel en hard ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=UHwfzL5KvgY

Waar ik niet zo tevreden over ben: ik ben overgeschakeld van Adobe Premiere naar Cyberlink PowerDirector. Op zich heel goeie software, maar ik heb de indruk dat de renderkwaliteit een stuk minder is dan de opnamekwaliteit...
Iemand suggesties om dit voor YT te renderen?

Kefding
12 april 2015, 17:26
Hmm, ik kan er gewoon weinig mee. Je kan vast wel spelen, maar het zegt me vrij weinig. Dat gekke dansje helpt ook niet echt, sorry. Ik zeg niet dat het slecht is, maar ik ben benieuwd of je zelf ook dingen verzint.

Overigens gooit YouTube zelf ook nog een compressie over de audiotrack, google maar 's.

Nou ja, gewoon doorgaan in ieder geval!

Stillborn
12 april 2015, 17:46
Verzinnen doe ik wel, maar ik ben eerder naarstig op zoek naar een nieuw groepje om mee samen te spelen.
Dan heeft dat verzinnen tenminste wat nut.

Gekke dansje? :seriousf:

Kefding
12 april 2015, 17:51
Joa, op 2:45.

Enne, wat ook vaker schijnt te gebeuren hier op sounds: eenmansprojecten. Tenminste, dat vermoed ik, want zo klinkt het namelijk bijna nooit! Als ik geen heil zag in jouw potenties had ik er ook niet naar gevraagd, dus ik bedoel het wel positief allemaal! :)

Stillborn
12 april 2015, 18:03
Joa, op 2:45.

Enne, wat ook vaker schijnt te gebeuren hier op sounds: eenmansprojecten. Tenminste, dat vermoed ik, want zo klinkt het namelijk bijna nooit! Als ik geen heil zag in jouw potenties had ik er ook niet naar gevraagd, dus ik bedoel het wel positief allemaal! :)

Ik zou toch graag op z'n minst een zanger hebben.
En het allerleukste vind ik nog altijd live samen spelen en niet van achter een bureautje.
Misschien mijn manier om mezelf een beetje te promoten... ik weet het zelf niet goed :)