PDA

View Full Version : Voorstellen



StateOfAwakening
10 april 2015, 15:47
Hallo iedereen,

Ik ben Laurenz, ook actief gitarist bij de band State Of Awakening (een kleine metalcoreband: https://www.facebook.com/StateofAwakening). We zijn stilaan aan het groeien en met dat groeien gaan natuurlijk bepaalde vragen gepaard. Daarom ook het aansluiten bij dit forum, want goede raad is goud waard!

Ik speel (voorlopig) op een Ibanez RGD320Z White met een Line 6 spider 3 120W. Vooral die laatste is dringend toe aan vervanging. Het geluid is bijwijlen gruwelijk, en daarom ik ben op zoek naar een goede / goedkope high gain amp (aankoop ingepland deze nazomer). Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de ENGL Fireball, maar ik vroeg me af welke top /cabinet jullie konden aanraden voor een metalcore band en welke motivatie jullie daarvoor ten berde brengen? Alvast bedankt voor enige informatie!

Verder luister ik niet enkel naar metalcore: ik ben liefhebber van alle soorten gitaar en bewonderaar van elke vorm van gitaarvirtuositeit. Ik vind het dus even uitdagend om Rodrigo y Gabriela (te proberen) te spelen.

Prettige avond verder,
Laurenz

D3nnis
10 april 2015, 18:16
Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de ENGL Fireball

Als je van het engl geluid houd, zou ik zeker de Powerball eens proberen.