PDA

View Full Version : Visual Sound wordt Truetone



KoenGuitar
30 maart 2015, 21:45
http://truetone.com/2015/03/17/visual-sound-is-now-truetone/

Benieuwd wat jullie ervan vinden! Ben zelf wel fan van Visual Sound, maar ze hebben naar mijn idee nooit echt de waardering gekregen die ze 'soundwise' misschien wel verdienen. Waarschijnlijk mede omdat dual pedalen niet echt sexy zijn en ze er toch een beetje apart uitzagen. Nieuwe J&H ziet er erg vet uit in elk geval!

Zouden ze met deze koerswijziging harten van meer gitaristen gaan veroveren?

Bernardduur
30 maart 2015, 22:07
Het stomweg mee proberen te varen op een merk (naam) die niet meer bestaat???

Ik snap dit soort dingen niet. Het veranderen van een naam is OF omdat het oude merk wordt geassocieerd met iets dat je niet wilt / er niet uit kan krijgen OF omdat de nieuwe naam een bepaalde faam / bekendheid met zich meeneemt.

Ik verwacht dat beide mee zullen spelen.

hoofd
30 maart 2015, 22:15
Tsja, het blijven saaie pedalen die ze daar maken he, ongeacht de naam.. Ik vind het idee van dual pedalen wel leuk, maar echt iets spannends doen ze er niet meer. Uiteraard heb ik wel een 1spot, een nog originele Visual Sound, zal over een jaartje of 40 wel z'n gewicht in goud waard zijn.

Mitch
30 maart 2015, 23:39
't Is een keuze. Na mijn miskoop met de J&H mk1 voor mij geen uitstapjes meer naar Visual Sound :D
Die visual Volume was misschien wel het beste idee met de slechtste verkoopcijfers. Cool ding.

Ace 1.15.19
31 maart 2015, 01:35
Terwijl er over het algemeen toch heel lovende woorden geschreven werden over de Route 66. Heb er zelf al jaren een van de eerste editie. De H2O heb ik ook gehad maar die is al een tijdje de deur uit.

SNiXMusic
31 maart 2015, 18:36
De Truetone buffer die ze maken, is wel echt te gek. Doet precies wat ze zeggen dat ie doet. Knapt je sound erg van op.

Pepe
31 maart 2015, 19:10
Dat ie doet wat ze zeggen is een sterk punt inderdaad!:D

SNiXMusic
1 april 2015, 10:01
De buffer heet trouwens Pure Tone ipv truetone.