PDA

View Full Version : Veenendaal en/of NGD?



munkie
24 maart 2015, 14:40
Ben laatst naar de NGD geweest, was een leuk uitje. Nu heb je alweer Veenendaal komende zaterdag. Ik heb wat fotoos bekeken op hun site. Het komt allemaal wel heel bekend voor. Komen er in Veenendaal ongeveer dezelfde mensen met dezelfde spullen als in Zuidbroek? Is Veenendaal groter dan Zuidbroek?

BTW wat is de entree voor Veenendaal? Kon ik zo gauw niet vinden op hun site.

wietse
24 maart 2015, 15:16
ongeveer net zo groot, zuidbroek is volgens mij nu zelfs groter, veel handelaars zijn dezelfde als in zuidbroek wel meer vintage spul/handelaren en minder nieuw dus eigenlijk geen versterker/gitaarbouwers etc.
entree is nu geloof ik 10 euro, is jaren lang 7,50 geweest.
en het is er minder gezellig geen muzikale omlijsting oid, behalve de beurs is er niks te beleven, daar hou ik het als bezoeker echt geen dag vol.

Hendriks
24 maart 2015, 15:23
En in Zuidbroek is de entree maar €3,00 , dat compenseert de brandstof kosten :)

munkie
25 maart 2015, 12:24
Het is jaren geleden dat ik naar Veenendaal ben geweest. Ik heb alternatieven voor dit weekend. Supervlooi in Leeuwarden. Popa Chubby in Snits :rockon:

wietse
25 maart 2015, 22:04
Popa Chubby in Snits :rockon:

fuck, die ga ik dus missen!! welke artiest treedt nou smiddags om 3 uur op gvd, dan sta ik zelf op de supervlooi ik hoop dat goede verkoop dit compenseert!