PDA

View Full Version : Ja mensen grijp nu je kans!!!



The Black
14 juli 2003, 17:11
Hier kun je gewoon niet zonder leven. Een gitaar gebouwd voor Avril Levignes, jaaaaahaaaahaaaaaaaaaa. Leef er maar eens zonder. En hij is voor jou voor maar $200.000,- financiering mogelijk in doorlopende betaling voor uw klein-kleinkinderen, laat ze maar eens zien wat ze dan wel niet in hun bezit hebben.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544245476&category=38082


Het is toch ongelofelijk he. Wie zou nou zo stom zijn om zoiets te kopen voor zo'n prijs?
Krijg ik er dan de fender fabriek bij ofzo?

Kijk maar eens op ebay met de zoekterm "guitar", je kijkt je ogen uit!

closure
14 juli 2003, 17:14
nee dank u :-?

iam
14 juli 2003, 17:21
*telt zn geld*

well

allrighty then .....


NOT ;);)

Wilson
14 juli 2003, 17:21
mischien iets voor avril fan aka pokeyoke

Wilson
14 juli 2003, 17:23
sinds waneer speelt avril trouwens op een strat?? ik zou trouwesn weleens zon foto willen zien van die gitaar, hoewel ik niet denk dat die echt bestaan...

wietse
14 juli 2003, 17:23
is dat dezelfde als avril lavigne?
zo ja dan mag die kerel wel eens z'n huiswerk als ie niet eens de naam goed kan doen dan vertrouw ik de rest ook niet.
trouwens waarom geen foto's erbij van die dure plank ,vermoed dat dit een oplichter is die op de hype inspeelt.
hij heeft heeeeel toevallig ook nog 1 voor jewel en 1 voor santana liggen, dit stinkt volgens mij.
mischien is hij wel een handige hobbyist die die dingen zelf maakt ,onder de vraagprijs houdt ie hem liever zelf zegt ie denk da dat wel eens kan gebeuren wat een mafketel.
in geen 200.000 jaar koop ik liever 50 customshop gibsons voor voor dat geld, moet makkelijk kunnen.

Wilson
14 juli 2003, 17:27
nee duh, natuurlijk is het een oplichter, dat is toch geheel duidelijk, die man brengt gewoon een squiertje naar de dichtsbijzijnde gitaarbouwer en laat er wat coole inlays in zetten en de headstock veranderen, alsie dat al doet en niet gewoon zodra de rijke ouders van een zeer verwend kind dat fan is van avril het geld hebben overgemaakt verdwijnt

Chezzy
14 juli 2003, 17:51
Duh, nep natuurlijk.
Voor 2 ton kan je Avril in je achtertuin laten optreden... En dan wil ze je vast ook wel een gesigneerde LP geven waar ze op heeft gespeeld.

bert k
14 juli 2003, 17:54
Voor 2 ton mag je er twee keer overheen en signeert ze je lul na afloop

Kasper
14 juli 2003, 18:04
Voor 2 ton mag je er twee keer overheen en signeert ze je lul na afloop

Voor 2 ton een naam krijgen bij de infectie die je er aan overhoudt,
Neen dank je!




:-D

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 18:06
ach ja... er stond ook een keer een emmer stront op ebay. voor 900.000 dollar ofzo... Kans dat iemand daar intrapt is net zo groot als deze

wie is Levigne?

Kasper
14 juli 2003, 18:11
ach ja... er stond ook een keer een emmer stront op ebay. voor 900.000 dollar ofzo... Kans dat iemand daar intrapt is net zo groot als deze
Moehaha, prachtige woordkeuze!


wie is Levigne?
Zal wel zelfde zijn als de LAvigne zeker :???:

King_Nothing
14 juli 2003, 20:52
en niet eens een foto!!!

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 21:21
nee maar weet je, omdat de verkoper de naam 'verkeerd' schrijft, kan hij je elke gitaar opsturen die 'ie maar wil! 'avril levigne' is toch niet bekend en daardoor weet niemand welke gitaar zij bespeelt.

Slim trucje

King_Nothing
14 juli 2003, 21:53
das idd waar

Dirk_Hendrik
14 juli 2003, 23:01
Jammer.

Geen " ship us only" of "0 rating contct first" opmerkingen. is leuk om je opnieuw voor aan te melden. Wat een bullshit. Die draait door en wordt niet verkocht.

iam
14 juli 2003, 23:06
+ hij moet véééééél startingskosten betalen door de hoge prijs!!

?echo
15 juli 2003, 13:05
Lol, deze advertentie is dus duidelijk nep, want je kan in London voor zo'n 1.5 ton de afgefikte gitaar hebben van Jimi Hendrix >> die overigens niemand wil :-?

Ic3gl0vE
15 juli 2003, 15:42
maar wie wil er nou een afgefikte gitaar dan. Is helemaal beschadigd enzo. èn die gitaar is een strat, daarmee ben je toch niet origineel

pokeyoak
28 september 2003, 22:09
wedden dat jullie allemaal met rechtopstaande piemels dagdromen over avril lavinge.
als jullie reeds de 30 gepaseerd zijn, is kindersex en verkrachtfilms voor jullie niet vreemd
stelletje monsters,
jullie leven alleen omdat er een wet is

Akira
28 september 2003, 22:14
Staat "the bidding has ended" en er staat ook dat er 0 bids geweest zijn...
Is ie dan door de E-Bay mensen eraf geknikkerd?

King_Nothing
29 september 2003, 17:00
wedden dat jullie allemaal met rechtopstaande piemels dagdromen over avril lavinge.
als jullie reeds de 30 gepaseerd zijn, is kindersex en verkrachtfilms voor jullie niet vreemd
stelletje monsters,
jullie leven alleen omdat er een wet is

daar heb jij zeker wel ervaring mee

Mithrandir
29 september 2003, 17:07
hee verrek, Pokeyoak is weer uit de bak. Alles goed maarten? Ik voel de hilariteit alweer opkomen.

ieme
29 september 2003, 17:13
Hier kun je gewoon niet zonder leven. Een gitaar gebouwd voor Avril Levignes, jaaaaahaaaahaaaaaaaaaa. Leef er maar eens zonder. En hij is voor jou voor maar $200.000,- financiering mogelijk in doorlopende betaling voor uw klein-kleinkinderen, laat ze maar eens zien wat ze dan wel niet in hun bezit hebben.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544245476&category=38082


Het is toch ongelofelijk he. Wie zou nou zo stom zijn om zoiets te kopen voor zo'n prijs?
Krijg ik er dan de fender fabriek bij ofzo?

Kijk maar eens op ebay met de zoekterm "guitar", je kijkt je ogen uit!


EEN AVRIL LAVIGNE GITAAR! PRACHTIG!!!

skabouter
29 september 2003, 17:37
freaky veel geld, inderdaad niet normaal. maar ik zie geen foto, kan dat ? ben wel benieuwd waar dit alles om gaat