PDA

View Full Version : onze nieuwe demo



Carlos SanTuna
14 juli 2003, 13:33
Wij hebben onlangs ook een demo'tje opgenomen. Één nummer kan al beluisterd worden op onze site. Ik ben benieuwd wat men er hier van vindt.

http://www.tunaphonic.nl/dutch/nl_main.htm

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 14:30
Hey, jullie geluid lijkt best wel op dat van Zebrahead. Het klinkt wel lekker, alleen had de rapper volgens mij ietsjes harder in de mix gemoeten.
Bij dat stuk met de overdrive op de gitaar, is de gitaar veel te hard. Dan is de rapper bijna niet meer te horen.

Wel een lekker nummer hoor! Niet helemaal mijn stijl, maar dat is niet belangrijk :)

Carlos SanTuna
14 juli 2003, 14:52
Bedankt voor je reactie!

Zebrahead, hmm... daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Ik ga me direct schamen en daarna even wat Zebrahead luisteren...

SiNiSTRaL
14 juli 2003, 15:02
tss zelfs ik ken zebrahead
pleemeet ov duh jeeer
leuke clip wasda

Carlos SanTuna
14 juli 2003, 15:33
Aha, die lui van pleemeet ov duh jeeer, die ken ik dus toch wel. Ik zie alleen de parallellen niet zo, behalve misschien het onderwerp van het nummer...

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 18:56
En op dat nummer doelde ik dus precies nìet. Ik kan zo even niet op de namen van andere nummers komen, maar jullie geluid lijkt op dat van hun

MathijsB
14 juli 2003, 22:46
Mijn complimenten, klinkt echt super. Het is ook niet echt mijn smaak, maar ik kan er heel goed naar luisteren, en ik laat hem voorlopig maar ff een paar keer aanstaan, nice work :)

Carlos SanTuna
15 juli 2003, 09:33
Bedankt voor het compliment, MathijsB. En laat hem vooral zo lang aanstaan als je wilt :P

Ic3gl0vE, ik heb gisteren even wat meer van Zebrahead zitten luisteren en ik kan me nu inderdaad wat beter voorstellen wat je bedoelt.

Ome Rogie
17 juli 2003, 10:34
Nou Carlos, lekker muziekie hoor..... wat rapt die gozer vreselijk lekker!
Enne haal je wel genoeg bier vanavond?
Ome Rogelio

Carlos SanTuna
17 juli 2003, 10:47
Altijd leuk om te horen dat een volstrekt onbevooroordeeld persoon als jij het ook leuk vindt.... :-D

En met dat bier komt het heus wel goed. Maak je maar geen zorgen.