PDA

View Full Version : Roadkill / Meanmachine in The Cave (Amsterdam)



FNaRK
14 juli 2003, 01:15
Een vruchtbare samenwerking begint op te bloeien tussen de mannen van Roadkill en die van MeanMachine:
het derde gezamelijke optreden: The Cave in Amsterdam, op vrijdag avond 22 augustus.

KOM ZIE AANSCHOUW EN HUIVER (OR WHATEVER)

Overige dubbeloptredens: Emmeloord en Balk

andy
14 juli 2003, 02:16
Ja ben nog wakker vanwege gasexplosie hier in de stad met drie dode kinderen, journalist he, damn.
Heb jij een bevestiging gekregen van Balk?????
Whatever : "We gonna rock". Trusten.

art|saves
14 juli 2003, 15:10
Is de cave niet extreem klein voor twee bands ben er ooit eens wezen optreden met mijn band kon niet normaal staan.

andy
14 juli 2003, 15:42
We waren ook niet van plan om tegelijktijdig op het podium te gaan staan.
:razz: Roadkill zal wellicht wat problemen krijgen, als het echt zo klein is, wij zijn maar een trio.

FNaRK
14 juli 2003, 19:41
Er schijnen 130 man in de zaal te passen :???: Desnoods breiden we het podium wat uit of we gaan zelf in de zaal staan.

andy
14 juli 2003, 19:58
Wij maken dan met onze geluidsmuur alvast wat ruimte voor jullie..... :razz: FF het publiek tegen de achterwand plakken. :gitarist:

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 23:40
ga nou eens hier in de buurt spelen dan!! :evil:

andy
14 juli 2003, 23:56
Met heel veel plezier zelfs, heb jij misschien een aardig tip??? En dan niet met zalen komen als Attak etc, maar dat Cerberus waar we het eerder over hadden, doen die nog wat??? Bestaat de Poort van Kleef in Almelo nog??? Kortom noem eens een lekker (hard) rock cafe in het Oost"n en wij doen wel ons best.

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 23:59
Ik heb nooit iemand horen zeggen dat Cerberus dicht is.. dus het zal vast nog wel bestaan.

Dan is er natuurlijk ook nog de Metropool in Hengelo, en de 074. Zijn wel allebei kleine zaaltjes hoor.

hoofd
15 juli 2003, 22:32
The Cave is laatst verbouwd, heb 't nog niet gezien maar het schijnt wel wat ruimer te zijn nu...en ja, ik zal wel komen mits er niks tussenkomt.

Barret Wallace
15 juli 2003, 22:48
haha we hebben ook een ''the cave'' in rotterdam ik heb er vorig jaar nog opgetreden ook HAHAHAHAHAH

FNaRK
19 juli 2003, 21:13
kleine update:
29 augustus is idd Uitmarkt in Amsterdam en dus kom je de stad niet in met de auto :(
Er wordt naar een vervangende datum gezocht.

andy
19 juli 2003, 23:04
En dat moet ik hier lezen ?????? :evil: Wat is de inschatting, week eerder of later???? Als het eind september of oktober wordt ligt het voor ons wat moeilijk.

FNaRK
20 juli 2003, 10:41
yo chill out dude
mail is allang jullie kant op, jullie interne communicatie suckz :-D

optie is een week eerder, dus de 22e augustus. Wij kunnen, nu jullie nog !!

andy
20 juli 2003, 12:16
Onze interne communicatie is op vakantie. :-D Volgens mij kunnen we de 22e wel.

Ic3gl0vE
25 juli 2003, 15:30
Onze interne communicatie is op vakantie. :-D

Dat is de uitspraak van de dag :D

FNaRK
6 augustus 2003, 14:26
bump

en voor de liefhebbers: aanstaande vrijdag 8 augustus speelt Roadkill in Hoorn, hardrockcafe "The Gate"
Toegang gratiz
voor GitaarNet leden een gratis Roadkill stikker en plectrum

Bij het optreden in Amsterdam zal MeanMachine ieder GitaarNet lid een gratis biertje aanbieden, alsmede een gratis exemplaar van hun CD (die raken ze anders toch niet kwijt)

telecastermaster
6 augustus 2003, 14:47
bump

Bij het optreden in Amsterdam zal MeanMachine ieder GitaarNet lid een gratis biertje aanbieden, alsmede een gratis exemplaar van hun CD (die raken ze anders toch niet kwijt)

Cool! Dan kom ik ook.

andy
6 augustus 2003, 15:02
bump

en voor de liefhebbers: aanstaande vrijdag 8 augustus speelt Roadkill in Hoorn, hardrockcafe "The Gate"
Toegang gratiz
voor GitaarNet leden een gratis Roadkill stikker en plectrum

Bij het optreden in Amsterdam zal MeanMachine ieder GitaarNet lid een gratis biertje aanbieden, alsmede een gratis exemplaar van hun CD (die raken ze anders toch niet kwijt)

:evil: DAMN :evil: He joh, ga Sinterklaas spelen met je eigen spullen.
:evil:
















Succes in Hoorn, blaas het dak er af. :zz: Zal wel warm worden daar. 8)

FNaRK
6 augustus 2003, 15:21
thanx,
ik voorzie idd verhitte taferelen.....oververhitte drummers en versterkers
en waarschijnlijk geen hond publiek :evil: Die zitten allemaal buiten op het terras

andy
6 augustus 2003, 15:48
thanx,
ik voorzie idd verhitte taferelen.....oververhitte drummers en versterkers
en waarschijnlijk geen hond publiek :evil: Die zitten allemaal buiten op het terras

Hadden wij ook in juni ergens, ook zo heet. Op een paar lui na zat iedereen op het terras "mee te genieten". Maar dat is niet stimulerend :evil: . Voor "straf" wilden we de set met een kwartier inkorten, maar toen moesten we toch al kappen wegens geluidsoverlast. :razz:

hoofd
6 augustus 2003, 16:48
fuckverdomme...'t komt steeds dichterbij, Roadkill en Mean Machine in Amsterdam. Snel ff kijken of ik nog een reisje Hongarije kan boeken :D

Bins
6 augustus 2003, 18:55
De Cave is wel cool trouwens, zouden ze daar ook punk lusten?...

FNaRK
6 augustus 2003, 19:09
1 mailtje en je weet alles :D

andy
9 augustus 2003, 01:32
He Mario, hoe ging het in Hoorn??? Nog Open de poort gedaan?? Was daar geloof ik wat koeler dan hier zo. Als het de 22e weer zo heet is nemen wij de ventilator wel mee. (onze drummer heeft geleerd van ervaringen met benauwde zalen).

FNaRK
9 augustus 2003, 13:19
Hoorn was redelijk afgekoeld (graadje of 22)...............................The Gate was niet afgekoeld (35C :evil: )
Dus te weinig publiek en zwetende handen (goh.......weer een valse cq dissonante toon)
Maar zoals altijd weer gezellig, compleet met niet ontploffende pyro's en kortsluitende accu's en kabelhaspels.

andy
19 augustus 2003, 01:00
Nog een paar dagen en Roadkill en Mean Machine gaan serieus samen ass kicken. Eerste samenwerking via dit forum. Zie ook topic in off topic. We zien jullie in the Cave. Cheers. 8-)

FNaRK
24 augustus 2003, 00:55
AANSCHOUW DE MTLHEAD :D
http://www.xs4all.nl/~boh/Cave/images/Cave%2055.jpg

hoofd
24 augustus 2003, 23:47
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik ben wel echt MTL!!!! :D

Ben overigens de rechtse, met rode overhemd. Die gozer links is een goede vriend en tevens bassist bij enkele vage projectjes die we zo nu en dan opzetten.