PDA

View Full Version : Stukje van mijn nieuwe element



SiNiSTRaL
13 juli 2003, 23:25
jaja, een muziekstukje welteverstaan (metallica natuurlijk, hoe kan het ook anders)
sorry voor de crappy opnamekwaliteit, maar dit is dus een opname met men epi explorer goth met bill lawrence usa l500xl
Stukkie damage inc.
in vergelijking met mijn Epi stock element klink dit niet als 1 brij distortion, maar lekker transparant en high output :D

http://members.lycos.nl/muzikantenforum/test2.mp3

sash
14 juli 2003, 00:15
Hey klinkt cool man! Voorheen was het nogal een blurrie van sounds, dit klinkt lekker strak! Toppie :D

Barret Wallace
14 juli 2003, 10:27
Klinkt aardig ik denk dat met een betere amp het element veel beter tot zen recht komt.. met welke amp is dit eigenlijk opgenomen?


En waarom maakte je de solo niet af :o ?

SiNiSTRaL
14 juli 2003, 11:51
Klinkt aardig ik denk dat met een betere amp het element veel beter tot zen recht komt.. met welke amp is dit eigenlijk opgenomen?


En waarom maakte je de solo niet af :o ?

omdat die solo er officieel niet bij hoorde, tis wel stukje van de originele solo maar had er nie echt zin in :D
en tis gewoon Vamp direct in de PC opgenomen, met modern hi gain (dat moet een soldano ofzo voorstellen denkik)

jorrit
14 juli 2003, 12:43
ey k ga t zo ff luisteren maar k zei toch al dat die epi stock niet zo bar goed waren en dat je hm moest vervangen....ey maar welke komt er nu in de neck???

t element klinkt wel vet! maar t geluid is wat minder...(v-amp..ik weet het..)

SiNiSTRaL
14 juli 2003, 13:21
op dit moment kom er nix anders in de neck, maar wie weet als ik wat ruimer in de centjes zit...

Swan
15 juli 2003, 22:32
EN JIJ ZEIKT OVER MIJN TOON????????