PDA

View Full Version : Pinkpop 2015



RoelSmoel
22 februari 2015, 12:23
Gisteravond bij de regionale bandcontest geweest, Nu of Nooit. Hier draait het erom wie Pinkpop dat jaar mag openen. Alweer een naam dus. Jick Munro & The Amazing Laserbeams, voor velen vast een onbekende.

De rest wat ook al bekend is, is ook niet verkeerd.
Woensdag de rest, hoe staan jullie er tegenover?

johanb
22 februari 2015, 13:39
Volgens de geruchten zou dit jaar 2014 overtreffen!?Dat is voor mij tot nu toe nog niet gelukt.

beruk
22 februari 2015, 17:16
hoe staan jullie er tegenover?
Tja wat zal ik zeggen...






http://24.media.tumblr.com/tumblr_liw2rmiikd1qhfl1fo1_500.jpg

arjanb01
22 februari 2015, 17:34
Volgens de geruchten zou dit jaar 2014 overtreffen!?Dat is voor mij tot nu toe nog niet gelukt.

Welke bands willen ze contracteren die meer platen dan de Stones verkochten? Dan kom je al gauw in de categorie bon jovi, bryan adams en aerosmith, hoewel ik die laatste wel live zou willen zien. Met zo'n programmering kom je al gauw in het vaarwater van Werchter terecht.
Misschien weer de peppers naar pinkpop? Zou goed mogelijk zijn aangezien ze dit jaar een nieuw album gaan uitbrengen?

X-crew
22 februari 2015, 23:34
AC/DC ?:rockon::rockon::rockon::rockon:

pim raaijmakers
23 februari 2015, 00:02
tja.... elk jaar meen ik de headliners weer te zien.... maar omstandigheden zorgen ervoor dat dit niet meer gebeurt......dus welke bands Meneer Smeets ook contracteert ...ik mis ze weer.

Martijn-w
23 februari 2015, 16:48
Met zo'n programmering kom je al gauw in het vaarwater van Werchter terecht.


Ze hebben toch heel vaak veel dezelfde artiesten als Werchter?

Kakihara
25 februari 2015, 14:37
Ze hebben toch heel vaak veel dezelfde artiesten als Werchter?

Zo ook nu weer blijkbaar: Robbie Williams en Anouk staan op TW Classic, terwijl Foo Fighters headliner is van het 'gewone' Rock Werchter. Voor de rest: Counting Crows? Check. Elbow? Check. Gavin James? Check. Pharrell Williams? Check. Rise Against? Check. Oscar and the Wolf? Check.
Zo goed als hetzelfde festival, lijkt me.

arjanb01
25 februari 2015, 14:40
Zouden Werchter en pinkpop samenwerken bij het boeken zodat ze korting krijgen op het boeken van bands? Zou me niet verbazen, je zou het bijna gaan denken.

Kakihara
25 februari 2015, 14:48
Of Smeets en Schuermans hebben niets meer in de pap te brokken qua programmatie...

RoelSmoel
25 februari 2015, 18:51
Zouden Werchter en pinkpop samenwerken bij het boeken zodat ze korting krijgen op het boeken van bands? Zou me niet verbazen, je zou het bijna gaan denken.

Ja.
Zo ook Rock am Ring, Download en Concert at Sea. Zullen er vast nog heel wat bij zitten.

Swaag
25 februari 2015, 19:52
Of Smeets en Schuermans hebben niets meer in de pap te brokken qua programmatie...Ik heb eens een docu over Pinkpop gezien, daarin werd wel duidelijk dat sinds Live Nation de baas is, Smeets niet echt meer over de programmering gaat.

Mr.Fingers
25 februari 2015, 19:53
Jullie krijgen ook Urbanus Van Anus en Selah "eh eh eeihh" Sue (http://www.hln.be/hln/nl/9093/Festivals-en-concerten/article/detail/2231401/2015/02/25/Urbanus-speelt-op-Pinkpop.dhtml) (bweurk, jullie mogen die laatste ineens houden)

RoelSmoel
26 februari 2015, 18:09
Niet erg verrassend, Jan Smeets is dan ook zijn manager :)

barno
26 februari 2015, 19:13
Jullie krijgen ook Urbanus Van Anus en Selah "eh eh eeihh" Sue (http://www.hln.be/hln/nl/9093/Festivals-en-concerten/article/detail/2231401/2015/02/25/Urbanus-speelt-op-Pinkpop.dhtml) (bweurk, jullie mogen die laatste ineens houden)

selah sue, ok, die maniertjes ... maar heb je die laatste plaat al es gehoord? qua productie is dat wel zeer straf hoor. modern, en wsch niet aan uw antieke oren besteed, maar het is echt wel goed :)