PDA

View Full Version : Volume drop EHX nano small stone



rik-92
18 februari 2015, 14:06
Ik heb laatst een EHX nano small stone phaser aangeschaft, geweldig pedaal.

Nou heb ik helaas wel last een volume drop als ik hem na m'n fuzz zet. Als ik hem helemaal vooraan zet heb ik nergens last van, maar dan krijg ik net niet het gewenste effect. Ook als ik m'n distortion ervoor gebruik heb ik geen volume drop, deze komt alleen als ik m'n fuzz gebruik.

Mijn keten gaat gitaar -> Boss ds-1 -> Ehx big muff wicker -> Ehx nano small stone -> amp.

Ik heb geen fx kanaal waar hij eventueel in zou kunnen.

Heeft iemand hier tips voor, of moet ik gewoon een booster voor de EHX small stone zetten?

Bij voorbaat dank.

phx
18 februari 2015, 16:23
ligt aan de nano. Had voorheen een small clone chorus, daarna de nano versie. Eerste was prima, de nano had een giga volumedrop in mijn pedalboardline.

rik-92
18 februari 2015, 16:28
ligt aan de nano. Had voorheen een small clone chorus, daarna de nano versie. Eerste was prima, de nano had een giga volumedrop in mijn pedalboardline.

Hij geeft bij mij alleen een enorme volumedrop als ik m'n fuzz ervoor zet, voor de rest niet echt. Ik hoor dat de EHX small stone (de niet nano) ook een flinke volumedrop heeft. Misschien als ik een booster na de phaser zet? Als het goed is heb ik er nog een liggen, ga eens kijken of dat werkt.