PDA

View Full Version : HNGD - Gibson Les Paul Custom Ebony 2014



Heusinkveld
13 februari 2015, 11:34
Oke, klaar. Af.
Geen verhaal, enige droevige is dat de special na 6 jaar trouwe dienst op zoek mag gaan naar iemand
die er wel nog veel op gaat spelen. Ik sluit me op!

http://i58.tinypic.com/2ykjn1l.jpg
http://i59.tinypic.com/104f1b5.jpg

nickofzo
13 februari 2015, 13:16
Vandaag is het 'koop een Les Paul dag' en wat zijn ze mooi! :lp: Echt heel mooi. Dit is niet zo'n richlite toets toch?

Heusinkveld
13 februari 2015, 13:42
Vandaag is het 'koop een Les Paul dag' en wat zijn ze mooi! :lp: Echt heel mooi. Dit is niet zo'n richlite toets toch?

Vanaf ik geloof 2012 is Gibson op richlite overgegaan, dus dat is het ook.
Het speelt fijn, en is het qua kleur erg mooi. Het 'hout' gedeelte mis je toch wel een beetje.
Op m'n classic zit een rosewood toets, meer de charme van het hout natuurlijk.

Het zal zo zijn, hij klinkt geweldig, qua afstelling mag het nog wel iets beter. Laat ik binnenkort dus
even doen. Misschien een bigsby.. ene les paul zonder, deze met.

vulvasonic
13 februari 2015, 14:42
Ik geef je er twee tientjes voor. Lullen we nergens meer over. OK? :D

nickofzo
13 februari 2015, 14:56
Erg mooi! ikzelf heb nooit een richlite toets gehoord of gespeeld in het echt vandaar de vraag. Een goudkleurige Bigsby zou inderdaad niet misstaan hierop. ( er vanuit gaande dat je hem matcht met de rest van het metaal.)

Heusinkveld
13 februari 2015, 15:31
Dan natuurlijk een goudkleurige. Straks even in verdiept, maar die zijn nog aardig aan de prijzige kant. Met vibramate zit je al snel op €300! Niet misselijk.

YannickH
13 februari 2015, 19:50
knappe custom. heb nooit op een nieuwe gespeeld. enkel jaren 80 en 90 modellen.
hoe is de neck eigenlijk?
en die sticker ga je er toch nog afdoen he?

nickofzo
13 februari 2015, 20:57
Die sticker vind ik gek genoeg juist tof uitzien op die gitaar.

MikeD
14 februari 2015, 14:32
God Allmighty het lijkt 'iedereen aan de Ritalin' maar dan "iedereen aan de Les Paul...." don't get me wrong het is een prachtig ding waar je ongetwijfeld plezier aan gaat beleven maar mij valt gewoon het grote aantal Les Paul addicts hier op GN op en zeker recent lijkt het wel een LP Custom Epidemie... (die rooie LP links op het plaatje vind ik BTW erg leuk.. helaas zonder bindings en met dot inlays.... maar anders..)

Swaag
14 februari 2015, 17:02
Heb je die in Doetinchem gescoord?