PDA

View Full Version : Buizendatabase



fredjuh
8 februari 2015, 19:55
Weet iemand een buizendatabase zodat je kunt sorteren op ra, mu, gm, Pa, Ih, Uh, Ua, Ug1, Ug2, Ia, Ig2, Ikmax, buisvoet en type?

Zou verdomd handig zijn.

Dirk_Hendrik
8 februari 2015, 22:24
Wat weerhoudt je ?

fredjuh
8 februari 2015, 22:57
Ik heb tot nu toe op internet geen bruikbare database kunnen vinden die op dit moment online is. Ik kan me echter niet voorstellen dat niemand dit ooit eerder gedaan heeft. Vandaar de vraag. Alle "databases" die ik ben tegengekomen zijn in onhandig acsii formaat en missen parameters als mug1g2 voor pentodes terwijl dat soort getallen toch wel fijn zijn om op te kunnen sorteren.

Als het er echt niet is kan ik vast wel een keer de tijd vinden om zelf voor administratief personeel te spelen.

Bovendien gaat het er juist deels om dat ik meer buistypes leer kennen.

nico verduin
9 februari 2015, 08:48
Ik heb zelf een jaar of 4 terug een mail gestuurd naar Duncanamps of ik zijn Database kon krijgen om er een app voor te maken.... Nooit meer wat gehoord...

rvorkink
9 februari 2015, 10:47
Heb je niets aan de tubeselector die je kan downloaden bij Duncan Amps?

fredjuh
9 februari 2015, 13:49
Ah, dat programma is inderdaad precies waar ik naar op zoek was. Daar heb ik kennelijk overheen gelezen toen ik de site van Duncan eerder bezocht. Veel incomplete data alleen...

nico verduin
9 februari 2015, 16:51
Ah, dat programma is inderdaad precies waar ik naar op zoek was. Daar heb ik kennelijk overheen gelezen toen ik de site van Duncan eerder bezocht. Veel incomplete data alleen...Alleen wel een van de meest complete......

fredjuh
9 februari 2015, 18:12
Klopt. Ik ga komende maand voor mijn studie weer wat programmeren. Hopelijk lukt het ook om de zin vinden om daar autodidact wat verder op in te gaan. Moet ook wel vind ik, als je je vandaag de dag een aanstaand ingenieur wilt noemen.

nico verduin
9 februari 2015, 18:29
Klopt. Ik ga komende maand voor mijn studie weer wat programmeren. Hopelijk lukt het ook om de zin vinden om daar autodidact wat verder op in te gaan. Moet ook wel vind ik, als je je vandaag de dag een aanstaand ingenieur wilt noemen.Maak je geen zorgen..... je valt niet op :)