PDA

View Full Version : Heeft iemand de Digitech RP360 ? wat zijn je ervaringen hiermee.



zoldergitarist
6 februari 2015, 11:19
Ik hoop dat er iemand is die ook de RP360 in zijn bezit heeft en of hij eens wil kijken in zijn Cubase o.i.d. of hij ook wordt weergegeven in de "audio device" lijst als "Asio RP360 Driver". Bij mij wordt hij namelijk in geen enkel muziekprogramma weergegeven, ik kan hem niet selecteren als audio device omdat hij er gewoon niet tussen staat. Heb ook alles al geprobeerd op een schone pc maar niets helpt.

denis.hermans
7 februari 2015, 10:22
Wellicht een domme opmerking maar heb je al eens geprobeerd om een andere usb kabel te gebruiken ?

zoldergitarist
7 februari 2015, 12:19
Wellicht een domme opmerking maar heb je al eens geprobeerd om een andere usb kabel te gebruiken ?

Helemaal geen domme opmerking hoor maar dat had ik al geprobeerd, wel bedankt voor de tip! Ik had namelijk alles uitgesloten voordat ik hier ging posten. Ik heb nu de "Low Latency Asio Driver" geselecteerd en het loopt allemaal redelijk stabiel. Heb ook de "Asio4All" al geprobeerd maar had daar in het verleden alleen maar gezeik mee, ook nu kreeg ik weer allemaal crashes e.d.

eldec
9 februari 2015, 11:56
Misschien eens een andere usb poort gebruiken (3.0 in plaats van 2.0 of omgekeerd)?

Werkt hij in de digitech Nexus software? (http://digitech.com/en/softwares/nexus-v101-windows)

zit hij rechtstreeks in de pc geplugd of via een usb hub?


hopelijk ben je hier iets mee..

Vriendelijke groeten

eldec

zoldergitarist
9 februari 2015, 14:47
Misschien eens een andere usb poort gebruiken (3.0 in plaats van 2.0 of omgekeerd)?

Werkt hij in de digitech Nexus software? (http://digitech.com/en/softwares/nexus-v101-windows)

zit hij rechtstreeks in de pc geplugd of via een usb hub?

hopelijk ben je hier iets mee..
Vriendelijke groeten
eldec

Hij werkt prima in Nexus en hij doet het verder ook goed alleen als ik op wil nemen kan ik hem niet selecteren als audio device (Cubase/Reason etc) en moet ik een andere asio driver selecteren welke veel latency geeft en dit is ook niet in te stellen. De RP gaat rechtstreeks in een usb poort van de pc. Ik heb de usb poorten ook al eens een keer verwijderd maar niets helpt. Ben vandaag meerdere berichten tegen gekomen van mensen met hetzelfde probleem dus het ligt wel aan de RP helaas.