PDA

View Full Version : Kapotte fuzz repareren



rik-92
4 februari 2015, 17:48
Mijn EHX Big muff pi tone wicker is kapot (komt alleen nog maar een enorm krakend geluid uit).

Nou heb ik al van alles geprobeerd, nieuwe batterij erin, op 9 volt, verschillende snoeren etc.. maar het geluid blijft krakend.. Soms doet hij het eventjes en begint dan na een tijdje meteen weer te kraken en dat krijg ik niet weg..

Als ik hem openmaak zie ik ook niks aparts. Daarom wil ik het circuitbord uit de behuizing halen om aan de andere kant te kijken.

Ik krijg hem er alleen niet helemaal goed uit. De knoppen aan de bovenkant willen er maar niet af.. dus krijg het circuitbord er ook niet uit..

Hebben jullie hier tips voor? Eventueel tips over wat er mis zou kunnen zijn ook van harte welkom!

Bij voorbaat dank!

miyaru
4 februari 2015, 20:12
Heb je geen garantie meer? Is toch een vrij recent pedaal? Als je niet weet wat je doet, niet gaan knoeien - kost uiteindelijk meer!!!!

Gewoon laten maken als je geen garantie meer hebt........

Robin.

rik-92
5 februari 2015, 12:52
Heb je geen garantie meer? Is toch een vrij recent pedaal? Als je niet weet wat je doet, niet gaan knoeien - kost uiteindelijk meer!!!!

Gewoon laten maken als je geen garantie meer hebt........

Robin.

Heb hem uiteindelijke niet uit elkaar gehaald. Maar heb hem via bax besteld, en er zitten een paar krasjes op en heb de doos volgens mij niet meer. Dus als ik hem dan terugstuur krijg ik er bijna niks voor terug bij bax..

miyaru
6 februari 2015, 13:47
Bij Bax heb je toch drie jaar garantie op de meeste spullen? Bel ze eens, en hoor het zit met jouw pedaal!

Robin