PDA

View Full Version : Op zoek naar een Johnny Marr Jaguar



jetlennon
3 februari 2015, 14:57
Hey peepz,

Iemand enig idee of er ergens een Johnny Marr Jag hangt. Kan zelf bax vinden maar dat is erg ver. Kom zelf uit Alkmaar.
Lijkt me een leuke aanwinst maar zou er graag wat op willen pingelen.

Thx

Hendriks
3 februari 2015, 15:01
Terrence Holmes heeft er volgens mij 1 staan.

Tupelo
3 februari 2015, 17:24
Yep, nog steeds, die gozer begint een betrip te worden.
Way overpriced, maar als je echt wat wilt hebben, heppie dat er wel voor over.
Gut, wat heeft die gast veel fijne dingen in de aanbieding zeg.

jetlennon
3 februari 2015, 19:11
Ja ik zag em. Heb al een gitaar van Terrence. Fijne kerel.Vind het een mooie gitaar en reviews/filmpjes etc zien er top uit. Maar voor zo'n bedrag wil ik er wel wat op spelen. Thx iig.

telerocker
3 februari 2015, 19:34
Twee uurtjes rijden naar Zeeland, eerst naar Bax, dan lekker uitwaaien aan het strand, visje in een strandpaviljoen... Maak er een dagje uit van. :)

Tupelo
3 februari 2015, 20:47
Geloof dat TH goedkoper is dan Bax..? :o

FruscianteFan
3 februari 2015, 21:25
Ja ik zag em. Heb al een gitaar van Terrence. Fijne kerel.Vind het een mooie gitaar en reviews/filmpjes etc zien er top uit. Maar voor zo'n bedrag wil ik er wel wat op spelen. Thx iig.

wel €2000 uit willen geven aan een gitaar maar er niet een paar uur voor willen reizen?

jetlennon
3 februari 2015, 22:06
wel €2000 uit willen geven aan een gitaar maar er niet een paar uur voor willen reizen?

Paar uurtje rijden is geen probleem. De vraag was of iemand em toevallig dichterbij had gezien thats all.
En aangezien ik em nog nooit heb vast gehad wil ik ook nog geen 2000 eu uitgeven. Juist omdat ie duur is zou t makkelijker zijn als t geen 2 uur reizen zou zijn om er wat vaker op te spelen.
Bedankt voor je toevoeging iig.

FruscianteFan
3 februari 2015, 22:14
Dat snap ik natuurlijk volkomen. Hoe dichterbij hoe beter, zeker als je niet over één nacht ijs wilt gaan.

Overigens: ik heb erop gespeeld en hem vergeleken met mijn eigen (zwaar gemodde en daardoor vergelijkbare) Japanner. Jaap van Schreeven had me laten weten dat zijn exemplaar binnen was, dus ben ik even langsgegaan. Het is echt een verdomd lekkere gitaar.