PDA

View Full Version : Musik Produktiv



Theije
13 juli 2003, 00:52
Er zijn ongetwijfeld mensen hier die er al eens of meerdere keren geweest zijn, nou ben ik benieuwd wat je ervan vond? is het assortiment echt zo indrukwekkend? zijn het beetje aardige lui? spreken ze wel fatsoenlijk engels? etc. etc.

Ik ben mijn ouders aan het charteren om binnenkort ff een tripje naar Ibbenburen te houden, ik wil namelijk na de vakantie een nieuwe amp kopen en bij MP heb ik waarschijnlijk de grootste kans dat ik alle amps op mijn optielijstje in een keer kan testen, om zo de beste indruk te krijgen van wat ik wil.

Nu ben ik beniewd naar jullie meningen, dus wat jullie ervan vonden.

Negative K3 fan
13 juli 2003, 02:09
Ik ben er een keer geweest voornamelijk om amps te testen en dat gaat heerlijk daar, ze zijn allemaal al aangesloten je pakt van boven een gitaar gaat bij de versterkers zitten en plugt in...

Ze hebben daar een hele zooi heads bij elkaar staan die aangesloten zijn op een schakelkastje die herkent welke amp er aan staat, en op dat kastje zijn een hele zooi verschillende cabs aangesloten waar je met een druk op de klnop tussen kunt wisselen. Gitaartjes testen gaat net zo leuk, hangen allemaal op de hogere verdieping met langs ded kant allemaal kleine shit tech21 ampjes waar je ze in kunt gooien. Pedalen testen gaat ook heel gaaf en handig.

Ibanez RuleZ
13 juli 2003, 11:24
dat is inderdaad wel leuk geregeld, al vind ik dat het assortiment dat op voorraad is, af en toe rammelt. tenminste, de keer dat ik er was, hadden ze eigenlijk geen high end ibanezzen hangen, en zat ibbie's tot de rg470. vond ik wat jammer, want ik had verschillende willen testen, gewoon, om het verschil eens te proeven tussen die dingen. maar goed. ze hebben er veel staan en inderdaad wat lennard zegt: die amps testen gaat daar wel erg mooi!

Harrald

Theije
13 juli 2003, 12:02
Dat klinkt idd beter, en super handig dan kun je in een keer al je amps testen die je wilt testen zo krijg je een veel beter beeld dan wanneer je naar alle uithoeken van nederland moet reizen om dat de ene dealer geen Engl verkoopt en de ander weer geen Hughes&kettner.

Maar doen ze er niet lullig over? k bedoel je hebt heel veel zaken waar je van die zuchtende verkopers krijgt als je zegt dat je amps wil proberen. :D

En spraken ze wel fatsoenlijk Engels? want ik kan mezelf niet zo goed uitdrukken in het duits heheh :)

Ic3gl0vE
13 juli 2003, 14:56
Sommige medewerkers (waaronder in ieder geval 1 op de gitaarafdeling) spreken zelfs Nederlands joh. En engels kunnen ze allemaal.

kokeleko
14 juli 2003, 14:45
We kunnen toch Duits spreken?

Harry
14 juli 2003, 15:11
We kunnen toch Duits spreken?

und was machen wir wenn man kein Deutsch spricht?

(damn waar haal ik het vandaan)

kokeleko
14 juli 2003, 17:08
Dan ga je terug naar school, om het te leren :D , kom op mannen hoe bestellen we een pul bier in Duitsland dan?

Harry
14 juli 2003, 17:20
Dan ga je terug naar school, om het te leren :D , kom op mannen hoe bestellen we een pul bier in Duitsland dan?

heee adolf, 6 bier, en SNEL!!!!!!! :-D

kokeleko
14 juli 2003, 17:30
Ben jij al zo oud dat je die man nog kent?

Harry
14 juli 2003, 17:35
Ben jij al zo oud dat je die man nog kent?

ik denk dat ik begrijp wat jij bedoelt met je retorische vraag, maar alhoewel besmet, is het toch een normale naam, net zoals je een Nederlander Jan, Piet of Klaas zou kunnen noemen.

andy
14 juli 2003, 17:37
Die jeugd van tegenwoordig spreekt geen Duits meer joh :-D

kokeleko
14 juli 2003, 18:06
Ben jij al zo oud dat je die man nog kent?

ik denk dat ik begrijp wat jij bedoelt met je retorische vraag, maar alhoewel besmet, is het toch een normale naam, net zoals je een Nederlander Jan, Piet of Klaas zou kunnen noemen.


Maar er is intussen niemand meer die zijn kind vrijwillig "A" noemt, wat ik bedoel is iedereen ken als ie wil wel een beetje Duits, dus als je bier kunt bestellen kun je de rest ook, toch?

Theije
14 juli 2003, 18:44
Ik heb ondertussen zo'n 8 jaar lang duits gehad alleen ik spreek vrijwel geen woord duits ik versta wel alles maar spreken nee.
Heeft voor een groot deel met interesse te maken denk ik, ik vind het een irritant kut taaltje en heb geen zin om hier moeite voor te doen.
En bij de weg Engels is DE wereld taal dus ik vind dat iedereen dat gewoon moet kunnen.

Maar het topic gaat weer de verkeerde kant op mensen, weer ff on-topic svp

Ic3gl0vE
14 juli 2003, 18:45
Ik had er behoorlijk wat moeite mee om de man bij MediaMarkt in het duits uit te leggen wat er met m'n nieuwe md speler aan de hand was hoor... en een biertje bestellen kan ik wel :) Maar goed het maakte die verkoper toch niets uit want ik kreeg meteen een nieuwe :)

Harry
14 juli 2003, 21:00
Ben jij al zo oud dat je die man nog kent?

ik denk dat ik begrijp wat jij bedoelt met je retorische vraag, maar alhoewel besmet, is het toch een normale naam, net zoals je een Nederlander Jan, Piet of Klaas zou kunnen noemen.


Maar er is intussen niemand meer die zijn kind vrijwillig "A" noemt, wat ik bedoel is iedereen ken als ie wil wel een beetje Duits, dus als je bier kunt bestellen kun je de rest ook, toch?

je hebt wel gelijk, verder is het ook zo dat veel duitsers best wel geneigd zijn om te proberen je te verstaan, die karakteristieke 'dikke duitsers' uitgezonderd, die je zelfs in hartje Mallorca afblaffen omdat je ze niet begrijpt.

fvanbokhoven
25 juli 2003, 22:31
ik heb er mn Fender Tonemaster stack gekocht en sinds 2000 kom ik er elk jaar wel 1 keer, gewoon om lekker wat te neuzen daar, ze hebben ruime keus, jah natuurlijk niet elke ibanez :D maar ook een ruime selectie PRS'en Hamer en meer spul. en personeel is altijd vriendelijk
bij mn tonemaster van 6500 gulden kreeg ik een mooi fender-shirtje van 15r gulden :-D

Swampash
26 juli 2003, 10:56
Hoe zit het met garantie gezeur? Als je amp kapot is dan kan je 2 keer naar duitsland karren. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

fvanbokhoven
26 juli 2003, 17:34
ach jah met de aanschaf heb ik zo'n 1500 gulden verdient, dus dat ritje naar ibberburen is er wel uit geloof ik. maar verder had ik gewoon standaard garantie van de fabriek.