PDA

View Full Version : nieuwe BC Rich gitaren



fuck nu-metal
12 juli 2003, 23:17
Ik zag laatst op de BC rich site, dat de nj serie vernieuwd was, ik heb nu zelf een bich platinum, oude 'stijl', en zit er momenteel aan te denken om zo'n nj gitaar te halen. Alleen in welke winkel in Nederland hebben ze er een aantal staan? Ik heb de mijne een paar jaar terug bij peter verspuy gehaald, maar die doet volgens mij niet meer in bc rich.

bert k
12 juli 2003, 23:33
Ik heb de mijne een paar jaar terug bij peter verspuy gehaald, maar die doet volgens mij niet meer in bc rich.
Staan nog gewoon op zijn site. www.peterverspuij.nl

Retinite
13 juli 2003, 10:31
ik heb hier al een topic over geopend :roll: maar ik heb bcrich gemaild voor de prijs van de neiuwe warlock en wara huij in NL te vinden was, en die NIEUWE (warlock 885 euro, zei bcrich) hebben ze in Nederland alleen nog maar bij Staffhorst en de "oude" zonder speedloader (warlock 630 euro in nederlandl), bijna in elke gitaarwinkel te bestellen en bij KeesDee hebben ze die, Conijn, Staffhorst, allegrote zaken... die NIEUWE NJ serie dus allen nog maar bij Staffhorst grrmbl :evil:

fuck nu-metal
13 juli 2003, 12:09
Jouw topic had ik dus nog niet gezien, maarre, ik zag bij de specifications lijst "Fastback heel" staan. Betekend dat dat de waar de hals en de body samenkomen nu mooi afgeschuind is? Dat zou handig zijn, want bij mijn huidige bc rich, zit er zo'n lomp blok, wat de hogere fretten wat lastig te pakken maakt.
Ik heb nu een zwarte platinum bich. Als ik een nieuwe koop dan koop ik waarschijnlijk een rode beast, das een aardig cool model. Dat staat wel gaaf als je twee van die brute planken in je kamer hebt hangen.

Soulflyhigh
13 juli 2003, 12:44
Dat staat wel gaaf als je twee van die brute planken in je kamer hebt hangen.[/quote]
Ook nog leuk om op te spelen he? :wink: Die nieuwe BC Rcik NJ series vind ik er erg cool uitzien en de specificaties liegen er ook niet om. Als ze nu eens een warlock met Floyd Rose hadden om met een fixed bridge dan zou het helemaal mooi zijn. Ik heb het niet zo op dat speedloader systeem. Maar ik vind die NJ series toch een hele verbetering. Goeie zet BC Rich :)

Swan
13 juli 2003, 12:59
, ik zag bij de specifications lijst "Fastback heel" staan. Betekend dat dat de waar de hals en de body samenkomen nu mooi afgeschuind is? Dat zou handig zijn, want bij mijn huidige bc rich, zit er zo'n lomp blok, wat de hogere fretten wat lastig te pakken maakt.



ja klopt : fastbach is mooi afgeschuind...

Soulflyhigh
13 juli 2003, 14:19
Moet ik dan denken als net zo mooi als die Ibanez RGT series of minder?
Die vind ik namelijk ubergeil spelen 8-)