PDA

View Full Version : Danelectro Nieuwe Site Enzo?



MyGreenLady
25 januari 2015, 21:11
Ik kwam dit dus zo tegen. Lijkt alsof het ineens wat helderder word allemaal:

http://danelectro.com/

Die oude site was altijd bagger. Dit lijkt er meer op. Hopelijk blijven die re-issues nu een beetje meer steady binnenkomen.

Tupelo
25 januari 2015, 21:30
Convertible leek me altijd wel iets, zou ik een vintage exemplaar tegenkomen voor weinig geld.
Nieuwe convertible met piezo ?
Dat vind ik ergens jammer.

MyGreenLady
25 januari 2015, 21:37
Convertible leek me altijd wel iets, zou ik een vintage exemplaar tegenkomen voor weinig geld.
Nieuwe convertible met piezo ?
Dat vind ik ergens jammer.

Snap ik, maar ik vind het nog steeds hele vette gitaren. Ik snap ook wel dat ze de hedendaagse markt willen aanspreken. Overigens zijn hun nieuwe kleurtjes ook een stuk traditioneler in de meeste gevallen. Dat vind ik ook wel jammer.

mountainman
26 januari 2015, 00:35
En bedankt hè. Nu heb ik opeens enorm GAS voor zo'n baby sitar. :hippie:

Duhsjaak
26 januari 2015, 11:19
Dank je, GL.
De ouwe sites zijn de afgelopen 10 jaar vreselijk gaap.
En de uitvoeringen en kleuren worden ook steeds meer middle of the road.

Maar het geluid hè?
Daar doe je het toch allemaal voor.


O ja, edit dus. Op 7 maart komt er weer een Noorder Gitaar Dag. Ik reken erop dat je je dan iets beschaafder gedraagt. Beschaafd te lezen als, dat je ook voor mij nog iets overlaat.
Vriendelijke groet, Gus

RS-Rik
26 januari 2015, 14:24
Hoe verhoudt de bouwkwaliteit zich t.o.v. bijv een squier classic player? Hoe voelt de neck, de afwerking van de frets? Het lijken nog steeds ontzettend goedkoop in elkaar gebeunde gitaartjes, of valt dat eigenlijk reuze mee?

barno
26 januari 2015, 14:31
Hoe verhoudt de bouwkwaliteit zich t.o.v. bijv een squier classic player? Hoe voelt de neck, de afwerking van de frets? Het lijken nog steeds ontzettend goedkoop in elkaar gebeunde gitaartjes, of valt dat eigenlijk reuze mee?

mijn ervaring is dat het allemaal heel netjes en degelijk in mekaar steekt. Alleen schiet er weinig over van de originele vibe. allemaal heel gladjes machinewerk en plastic feel. maar bedrijfszeker, dat wel.

Ik vind die nieuwe site overigens ook niet veel zaaks, beetje zelfde feel als de gitaartjes. netjes.

Tunes
26 januari 2015, 14:51
Op de een of andere manier komen die gitaartjes altijd een beetje goedkoop "oost europees" op mij over.

RS-Rik
27 januari 2015, 11:44
https://www.youtube.com/watch?v=ZgntzxpP8BU



Heb wel het donkerbruine vermoeden dat die gitaar vol zit met wit poeder dat intraveneus wordt ingebracht bij de beste man.