PDA

View Full Version : Voorstellen en keuze ESP LTD EC401VF, PRS SE Standard 245 TB of GIBSON LPM 2015



Tjakalagi
21 januari 2015, 20:12
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum als deelnemer. Heb wel vaker gelezen. Ik ben 46 jaar en speel gitaar sinds mijn zesde.

Ik wil eigenlijk mijn gear uitbreiden met een single cut (LP) model. Hiervoor heb ik drie gitaren op het oog t.w.;

- ESP LTD EC401VF
- PRS SE Standard 245 TB
- GIBSON LPM 2015 HERITAGE CHERRY

Wie heeft ervaring met deze types en kan hier meer over vertellen?

:lp:

Duhsjaak
21 januari 2015, 20:20
Hi
Om met het slechte nieuws te beginnen, ik heb geen enkele ervaring met de door jou opgegeven types.
Dan het goeie nieuws:
- je alias doet mij denken aan Apachi Indian (Boom shacka lag) in 1991 gok ik buitenissig populair in Amsterdam Bijlmer, tegenwoordig ZuidOost, waar veel shackalaggers woonden
- hartelijk welkom

Ah.... Sweet memories! Op cassette aant die Indian possie do die boom shackalag.

Veel plezier!
Hier.
Vriendelijke groet, gus

Harry
22 januari 2015, 08:23
Naast je welkom heten (welkom!) Kan ik je alleen als tip geven alle drie de gitaren uitgebreid aan de tand te voelen, en erachter proberen te komen of je bij een bepaald model het gevoel is dat het 'jouw' gitaar is. Succes!

Tjakalagi
2 februari 2015, 10:16
:-). Deze alias gebruik ik al jaren. Gewoon zelf verzonnen, klinkt maleis maar betekent niets hahaha.

Tjakalagi
2 februari 2015, 10:18
Tnx. Ga ik ook doen. De ESP en PRS zijn inmiddels afgevallen. Ben nu bezig ,et of Epiphone Les Paul Ultra 3 of de Gibson LPM 2015. Dit laatste is €300,- duurder. De Epiphone heeft een nano magnet element ingebouwd voor een akoestische sound. Wel cool.

MikeD
2 februari 2015, 12:06
weet je zeker dat je een LPM 2015 gaat willen? met de 2015 specificaties waaronder de verbrede hals waar nog niet iedereen enthousiast over is ....... probeer ook even een LPM 2014. die gaan her en der met enige korting de deur uit.