PDA

View Full Version : Even over de Engl Savage 60:



Speeddemon
12 juli 2003, 17:51
Hoi, ik vroeg me af wat de gangbare nieuw-prijs voor zo'n versterker is.

Is die rond de 1100 euro, zoals bij Peter Verspuy of is +/- 1100 de prijs voor een goeie 2e handse?

Ik zie ook op verschillende foto's dat deze versterker helemaal geen stand-by knop heeft, heeft ie die niet nodig dan ('t is toch een volledige buizenamp?)?

Wie kan mij meer info geven over deze versterker (handleiding ken ik al)

guitar
12 juli 2003, 18:07
ik heb eens horen zeggen dat een standbye knop op de moderne versterkers eigenlijk helemaal niet nodig is... dat de buizen er wel tegen kunnen in eens ingeschakeld te kunnen worden. en als ik het fout heb... je kunt natuurlijk altijd de mastervolume op 0 zetten tijdens het aanzetten of tijdens het switchen van gitaar.

signsofzodiac
12 juli 2003, 19:13
Ik vind 1100 pleuro vrij prijzig voor een tweedehands Savage 60... Checl of www.ebay.de , daar staat ook een Savage 60 te koop voor 500 euro.

Speeddemon
13 juli 2003, 20:35
Er staan er nu 2 op Ebay, heb met beide verkopers contact.

Eentje wil 'm wel direct wegdoen voor 700 euro en dan betaalt hij verzend- en verzekerings-kosten.
Is dat een goeie deal ? (Versterker is 2 jaar oud van hem)

Signsofzodiac, wat heeft je doen besluiten voor de Savage SE? Aangezien ik nog ontzettend tussen die 2 twijfel, alleen ik vind de Savage 60 zo lekker compact en simpel. En ik kan met m'n effectpedaaltjes nog wat extra uit 'm knijpen.