PDA

View Full Version : Eenvoudige maar veelzijdige voeding



Onkelpazuzu
15 januari 2015, 17:20
Ik heb tot nu toe goed uitgekund met mijn Ibanez-adaptertje + daisychain. Maar zo langzamerhand wordt het tijd om mijn blik te verruimen: ik heb nu ook een RAT, die een mini-jack voedingsingang heeft, en een OCD, die eigenlijk wel 18 volt zou lusten ipv 9. En wie weet komen er nog wat leuke pedalen bij. Dus... wat is voor mij een goede, niet te dure optie om weer even verder te kunnen? Het is voor thuis, niet voor optredens. En in het algemeen hang ik niet heel veel (meestal 2 of 3) pedalen achter elkaar, maar een stuk of 4, 5 wil ik eventueel toch wel kunnen combineren.

driftkop
15 januari 2015, 17:57
Wat is je budget?

Onkelpazuzu
15 januari 2015, 23:22
Tja. Dat hangt ervan af wat ik ervoor krijg. :-) Ik kan een extra adapter kopen en een stekkerdoos en nog wat verloopstekkertjes, dan ben ik met een paar tientjes klaar. Voor een beetje solide voeding die er ook nog een beetje leuk uitziet wil ik wel wat meer neerleggen, maar niet meer dan voor een pedaal zelf. Dus tegen de 100 euro lijkt me wel het maximum. :-)

arcane
15 januari 2015, 23:38
Ik zou zeggen kijk eens naar een cioks. Ik heb zelf een big john van cioks. Deze wordt echter niet meer gemaakt, maar ze hebben vast een waardige opvolger.

Onkelpazuzu
16 januari 2015, 14:24
Vanmiddag bij Muziekhuis Westerhaven even enkele powersupplies bekeken; ik denk dat dat wel goed gaat komen. Wel dure krengen trouwens. Voor nu maar even een verloopstekkertje voor de RAT en een nieuwe daisychain gehaald. :-)