PDA

View Full Version : Gitarist gezocht voor nieuwe rock nederhop band



Jules87
15 januari 2015, 10:21
Hey allemaal,

Mijn naam is Jules , een Nederlandstalig rapper/producer/toetsenist die al 10 jaar muziek maakt. Ik wil een band oprichten die classic rock combineert met Nederlandstalige rap. Ik zoek hiervoor een gitarist(e)

Qua sound denk ik direct aan "I Love Rock & Roll van Joan Jett of Animals van Nickleback.
Ik denk aan die typerende elektrische gitaar sound, wat power chords of een vet rifje,maar wel genoeg ruimte laten, gecombineerd met een strakke beat, dikke basloopjes, speelse raps en eventueel tweede gitaar of toetsen.

In principe ken ik een bassist en drummer zodat we al snel een keer zouden kunnen jammen en kijken of het klikt etc. Ik woon zelf in Leiden dus repetities zullen ook daar plaatsvinden.

Voel jij je aangesproken of wil je meer weten?
Stuur mij dan een berichtje en miss staan wij dan wel binnenkort lekker te rocken ;)

Grtz,
Jules

ericg
4 februari 2015, 21:40
hoi Jules,

Helemaal geen slecht idee. Ik ben gitarist en ik wil graag al tijden met een hiphopper spelen. Maar de stijl die je noemt ligt mij niet zo (sorry). Ik zou graag muziek maken meer in de richting van Public Enemy, en Urban Squad, etc....

Vriendelijke groet:)