PDA

View Full Version : Aron Raams - Off The Wall (Adam Rafferty Fingerpicking Style)



Montis
13 januari 2015, 11:29
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, aangezien dit mijn eerste post is. Ik ben Frank Montis, ben voornamelijk toetsenist met een bovengemiddelde (denk ik) interesse in gitaar en doe af en toe een poging mijn gitaarspel op te vijzelen, maar valt niet mee als je op een ander instrument gevorderd bent, om dan een nieuw/ander instrument te leren (vooral technisch frustreert)..

Ik heb laatst, werkgerelateerd, een filmpje mogen maken van gitarist en vriend Aron Raams, die een variant speelt op 't Off The Wall (M. Jackson) arrangement van Adam Rafferty.

Ik kan er zelf geen hout van, maar ik vind dit soort arrangementen te gek en zou willen dat ik het kon.
Ik wilde jullie deze niet onthouden en vind natuurlijk dat meer mensen mijn maatje zouden mogen zien, want ik ben er trots op. We gaan nog meer van dit soort filmpjes maken, dus zal af en toe eens een link posten als we weer wat nieuws hebben gemaakt.

Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen. Njoy!

Gr. Frank


https://www.youtube.com/watch?v=F53T8P6Tw4U

Eko
13 januari 2015, 15:11
Frank,
Welkom bij de club. Adam Rafferty ken ik wel. Hij speelt op Cole Clarks. Net als ondergetekende. Als ik dezelfde stijl kon spelen was ik een tevreden mens en kon ik optredens geheel solo doen. Aron en Adam spelen in de stijl van Tommie Emanuel. Als je die niet kent moet je hem maar eens kijken op Youtube......

Montis
13 januari 2015, 15:37
Uiteraard heb ik Tommie Emanuel ook gekeken. Waanzinnig en inderdaad misschien meer de 'roots' van deze benadering, ik ben via Aron bij Adam Rafferty uitgekomen... Eigenlijk had ik dus moeten zeggen 'Tommie Emmanuel' style.. Note voor de volgende keer :).

Montis
20 januari 2015, 09:39
Verder niemand met een mening ? :P Valt me een beetje tegen. We gaan waarschijnlijk nog wel vaker dit soort filmpjes maken. Iemand ideeën, suggesties, verzoekjes waar we misschien iets mee kunnen?

Montis
28 januari 2015, 16:14
Frank,
Hij speelt op Cole Clarks. Net als ondergetekende.

Aron speelt op een Mayson Ms3/O.