PDA

View Full Version : Tech 21 Blonde deluxe ervaringen?



Thijssie06
7 januari 2015, 17:29
Kon via de zoekfunctie weinig vinden over deze deluxe versie van de Tech 21 Blonde.
Zelf ben ik in het bezit van een Sansamp gt2, deze gebruik ik dagelijks als preamp om met koptelefoon te spelen.
Ik was benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze blonde deluxe of misschien in bezit hebben. Door de meerdere functies vind ik het een erg interessant dingetje maar is hij het waard om er 350 euro voor neer te leggen.

Even voor de duidelijkheid het gaat om deze:
https://www.youtube.com/watch?v=AcBRLFM1VY0

Thijssie06
11 januari 2015, 12:59
Niemand die me met zijn of haar wijsheid kan overspoelen... :chicken:

marc_o
12 januari 2015, 09:34
geweldig apparaat.
Het ligt er een beetje aan wat je ermee wilt doen. Wil je direct in een console pluggen en spelen....dat kan heel goed, je hebt dan geen gitaarversterker meer nodig, en voor drive kun je er ook nog een pedaal voorzetten, reageert ie goed op.
Gebruik je maar 1 cleane klank met wellicht een kleine boost, kun je veel geld besparen door de Fly5 van tech21 te kopen voor onder de 300 nieuw....heb je er meteen een zeer goede overdrive en een delay met tap-tempo bij.
Voordeel daarvan is dat het een compacte complete oplossing is...nadeel is dat er verder geen effectloop of iets dergelijks opzit.

akkebaas
15 januari 2015, 12:33
Ik heb de Blonde, niet de Deluxe. Ik gebruik hem voor homerecording, pedalboard in de Blonde. Realistisch klinkende Fender amp sounds, krachtige EQ, heel bruikbaar. De Deluxe lijkt meer bedoeld voor live werk, daar heb ik geen ervaring mee.

Thijssie06
19 januari 2015, 16:02
Ja precies dat was inderdaad mijn idee ook. Ik gebruik de GT2 ook vooral voor home recording maar voor live word het een ander verhaal omdat je niet kan switchen tussen de kanalen (als je de dirt kant ook gebruikt). Naar mijn idee zou de blonde (al dan niet deluxe) qua sounds niet misstaan, of zouden er dingen zijn waar je tegenaan loopt zonder versterker?:???: