PDA

View Full Version : Pots voor mijn Washburn HB35



Stratkerel
4 januari 2015, 21:18
Ik zou graag eens nieuwe electronica plaatsen in mijn Washburn HB35. Het lijkt een chinees vermoedelijk uit 2009 want serienummer leest DC09100015.

Als ik dat allemaal goed gegoogled heb hebben chinese 335-achtigen korte shaft potmeters en komt het wel goed, maar zie het graag bevestigd door mensen die er verstand van hebben.

Ik dacht dan meteen ook een Jimmy Page-bedrading er in te zetten. Ik heb wel een soldeerbout, ben geen krak in solderen, dus denk ik dat de kleine meerprijs voor een prewired setje alpha's wel ok is...

Tussen haakjes: zulke electronica op de nu nog stock pickups slaat op niet veel natuurlijk, maar dat is voor later. Ik wil ook al eens ervaren welk verschil electronica kan maken.

Dus neen er is niets mis met de huidige configuratie, maar ben gewoon nieuwsgierig naar een jimmy page bedrading. Bovendien klinken de huidide stock pickups kaal dus wat nieuwe gibsons, dimarzio's met SD's wil ik toch wel echt eens horen uit deze gitaar.

Groeten!

PS Voor de mods:
dit is een dubbel van http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?167513-Juiste-pots-voor-mijn-Washburn-HB35 dus te verwijderen aldaar.

Kon het niet laten om deze topic hier al te plaatsen :p

Merci alvast!