PDA

View Full Version : Ska-site!!!



skapiche!?
11 juli 2003, 18:16
Check www.skapiche.tk, ik ben de gitarist van deze band.
Het is een leuke site met veel info en muziek en goeie links.
Have fun and skank on!!!!

Skapiche!?

King_Nothing
12 juli 2003, 00:02
Check www.skapiche.tk, ik ben de gitarist van deze band.
Het is een leuke site met veel info en muziek en goeie links.
Have fun and skank on!!!!

Skapiche!?

hoest met je skabike :-D

k heb jullie vorig jaar in de zon gezien in t voorprogramma van foggo. ga zo door. deed me ergens wel wat aan ska-core denken. super.

skapiche!?
12 juli 2003, 13:03
Onze ska-bike is gejat!! :-( Maar daar word aan gewerkt!
Trouwens onze nieuwe mini cd komt binnekort uit met het nieuwe nummer ska-d-h-d!!! Check it out....
Bedankt voor het kijken en laat eens een berichtje achter in het gastenboek.
De zon ging geloof ik sluiten geloof ik of er mogen geen bandjes meer spelen, dit heb ik horen zeggen tenminste....

Groetjes skapiche!?

King_Nothing
12 juli 2003, 14:35
das dan wel jammer weer een keer foggo minder. ben er 2 maanden geleden nog geweest. wel klein.

skapiche!?
12 juli 2003, 14:40
Vanavond tokyo ska paredise orchestra in de melkweg! in het voorprogramma mark foggo en solid rocket boosters.
Ik ga zeker even skanken en lachen om die japannertjes wie gaat er nog meer?

King_Nothing
12 juli 2003, 14:42
misschien een collega vna me. maar ik niet. heb een fesie met een paar vrienden aangezien mn ouders ff niet thuis zijn en mn vrienden zijn niet echt kapot van ska. tenminste niet om er voor naar amsterdam te gaan :-(

skapiche!?
12 juli 2003, 14:48
Dat is jammer, je mist een hele goeie ska-band.
Ben je toen ook naar ska-p geweest in de melkweg? dat was echt een vette show!
Speel je ook in een ska band king nothing?

King_Nothing
12 juli 2003, 14:55
nee
en nee

k hoorde al dat die japaners goed zijn. ik speel niet in een skaban, maar heb wel dezelfde gitaar als mr. fish een am73t van ibanez. t lijkt me opzich wel leuk maar ik zou eerder in een nieuw york hardcore band gaan spelen in de richting van agnostic front, biohazard en terror.

ff een vraag bestaat ska nou voornamelijk uit riffs die steeds herhaald worden? echt gesoleerd wordt er niet veel.

skapiche!?
12 juli 2003, 15:04
Het zijn niet echt rifjes wat je speelt, ik speel zelf halve funk akkoorden.
En gesoleert word er zeker wel, we hebben een aantal ska-punk nummers, met dat soort nummers mishandel ik mijn gitaar wel even met een vette solo....
Nog even tussen haakjes, ik zoek nog een aantal bandleden voor een engels nederlandstalig rap/metal/funk band project, geinteresseert?
We zoeken nog een 2e gitarist, een bassist en drummer en dj.

King_Nothing
12 juli 2003, 17:08
lijkt me wel leuk, maar ik speel pas 2 maanden (ben wel 18) en bak er dus 0,0 van. k heb al wel een leraar, maar die moet nog ff terug bellen zodat we de eerste les af kunnen spreken.

skapiche!?
17 juli 2003, 21:28
jammer!

King_Nothing
18 juli 2003, 21:43
idd erg jammer.