PDA

View Full Version : Net nieuw



teunt
27 december 2014, 11:43
Hallo allemaal,

Even voorstellen. Mijn naam is Teun en ik ben net nieuw op dit forum. Ik woon in het zuiden van het land en ben werkzaam in de ggz. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met muziek; de afgelopen 8 jaar doe ik dat in bandjes, voornamelijk als gitarist, maar soms ook als bassist. Ik ben thuis opgegroeid met vooral punkmuziek (The Clash, The Jam, The Stranglers, The Saints...), maar ben zelf later vanalles gaan luisteren. Voor mij zullen Radiohead, Queens of the Stone Age, I Am Kloot, The Cure en Kruder & Dorfmeister de belangrijkste groepen zijn. Mijn belangrijkste gear voor het muziek maken is op dit moment mijn Gibson SG, Squier Tele en mijn Blues DeVille. Ook de tube screamer en Line6 delay staan vaak aan. Daarnaast heb ik net een Dynacord Eminent op de kop getikt en die wordt gerepareerd... Leek me wel leuk speelgoed.

Ik hoop veel te gaan leren van het forum en af en toe voor advies bij jullie terecht te kunnen!

Groeten, Teun

Duhsjaak
28 december 2014, 08:57
Volgens de weerwauwelaars van Het Journaal* zucht het zuiden onder sneeuw en ijzel.
Een geweldige reden om met iets lekkers het bed in te duiken, en de andere helft van de tijd aan wat snaren te trekken.

Wat een prachtmanier om 2014 uit te luiden!
En welkom dus bij dit prettige gezelschap!
Vriendelijke groet, Gus



*De weerwauwelaars zijn die gasten die uitblinken in kreten als:
- zadelzones (tijd voor een snuffelstage)
- dicht bij elkaar liggende isobaren
- of juist ver uit elkaar liggende isobaren
- vlak voor de MH zoveel zaten er pilotengaten in de wolken
- die heb ik niet meer teruggehoord
- er is een verwoestende storm op komst en dat levert prachtige plaatjes op

Wat een baan! Dan ben je afgestudeerd, heb je een drie minuten durende werkdag en mag je foto's tonen van je publiek. Kom er maar eens om.

D3nnis
28 december 2014, 10:38
Wat een baan! Dan ben je afgestudeerd, heb je een drie minuten durende werkdag en mag je foto's tonen van je publiek. Kom er maar eens om.[/SIZE]

Bespeur ik hier jaloezie? :D

Duhsjaak
28 december 2014, 16:35
Bespeur ik hier jaloezie? :D

Ja, zeker.
En dan nog mopperen als het touch screen niet werkt en ze 10 seconden langer moeten werken.
We hadden vroeger Diana Woei (nomen Est omen). Die heeft het veld moeten ruimen omdat zij niet zo van de debiele bruggetjes was.

Ik probeer me niet te ergeren als deze sjaken aan het woord zijn. Dan ben ik een liedje aan het maken. Over de droeftoeterende weer mannen en vrouwen.
Maar ja, er is geen ontkomen aan: stikjaloers!!!
Vriendelijke groet, Gus

teunt
29 december 2014, 13:23
Haha dank voor de wijze woorden en het delen van je gedachten.