PDA

View Full Version : WARP 7!!!



Kornfreak_1985
11 juli 2003, 16:17
Heb een H&K WARP 7 amp gekocht en hij klinkt supervet! Dit is werkelijk het geluid waar ik lang naar heb gezocht. Morgen neem ik hem mee naar de oefenruimte, kunnen we gelijk ff checkuh of tie boven onze drummer uitkomt.....

Ic3gl0vE
11 juli 2003, 16:38
gefeliciteerd met je ruige nu-metal bak :)

Harry
11 juli 2003, 16:52
die kon je toen toch winnen met een prijsvraag op gitaarnet? Ik heb nog steeds geen bericht gehad.

Dude
11 juli 2003, 16:53
een combo of stack ??

anyway NU metal is RUK.... (just my 2 cents...0

Ic3gl0vE
11 juli 2003, 16:53
die kon je toen toch winnen met een prijsvraag op gitaarnet? Ik heb nog steeds geen bericht gehad.

Je kon het pedaal winnen ja. En daarvan heb ik ook nog steeds geen bericht gehad...

misschien hebben we allebei niet gewonnen!

Negative K3 fan
11 juli 2003, 17:17
lol, gepost door korn freak :D maarja... ik zal niet te hard zeuren.

Swan
11 juli 2003, 18:31
lang naar gezocht?
ja dit geluid kan je ook echt niet met elke solid state versterker en een Metalzone krijgen :roll:

Theije
11 juli 2003, 23:00
Ik heb toch nog steeds mijn twijfels bij die Warp 7 serie, een ruige scheur zie ik zowieso nog niet uit een transistor bak komen maar ik heb uhm dan ook nog niet gehoord dus eigenlijk mag ik nog niet oordelen :D
Hughes&Kettner roels wel weer de pan uit vind ik, één van de vetste merken, vooral de Traimp *kwijl*

Speeddemon
11 juli 2003, 23:03
Theije, vind je niet dat de TriAmp (da's wel de juiste spelling ;) ) een beetje te fel/schel in het hoogmid is?

Nou hou ik persoonlijk van de engl 'creamy' sound... misschien dat dat het is.

Ik geloof in ieder geval dat je met een H&K amp geen moeite zal hebben, om door de band heen te snijden...

Ic3gl0vE
11 juli 2003, 23:16
een ruige scheur zie ik zowieso nog niet uit een transistor bak komen *

Die gast van pantera speelt op een Randall en dat is een transistor bak. Moet toch zeggen dat dat wel een behoorlijke scheur is hoor!

Maar je hebt wel gelijk met je statement dat H&K roeleert :)

Theije
12 juli 2003, 08:29
Theije, vind je niet dat de TriAmp (da's wel de juiste spelling ;) ) een beetje te fel/schel in het hoogmid is?

Nou hou ik persoonlijk van de engl 'creamy' sound... misschien dat dat het is.

Ik geloof in ieder geval dat je met een H&K amp geen moeite zal hebben, om door de band heen te snijden...

Ik hou zelf meer van een wat zwaarder geluid, ik heb de TriAmp een keer gehoord in combinatie met een baritone en dat klonk echt gruwelijk vet.
Alleen prijzig dingetje! ik heb ze nog niet onder de 2200 gezien.
Maar idd Engl heeft een bijzonder aangenaam geluidje :D

Theije
12 juli 2003, 08:32
een ruige scheur zie ik zowieso nog niet uit een transistor bak komen *

Die gast van pantera speelt op een Randall en dat is een transistor bak. Moet toch zeggen dat dat wel een behoorlijke scheur is hoor!

Maar je hebt wel gelijk met je statement dat H&K roeleert :)

Ja ok Dimebag heeft idd een vet geluid maar die Warhead is ook niet your every day transistor bak en is ook vrij prijzig voor een solid state.

Anders Destium
12 juli 2003, 11:34
Buizen schijnen niet echt gemaakt te zijn op het extreme laag van de meeste nu-metalspelers die een strakke distortion willen. Met een transistor krijg je ook op je lage B een distorted geluid, de meeste buizenversterkers zien de lage B als een bassnaar -> dag distortion :wink:

Ik vraag me af of je met een Warp7 ook nog op een normale manier kunt soleren of met een 6-snaar uit de voeten kan...

Swan
12 juli 2003, 11:42
k heb zo'n ding ooit uitgeprobeerd en vond het toen nix, die head (best groot) weegt ook helemaal nix, het is n lege doos met 1 printplaat ofzo

PeArLjAm
12 juli 2003, 12:12
Buizen schijnen niet echt gemaakt te zijn op het extreme laag van de meeste nu-metalspelers die een strakke distortion willen. Met een transistor krijg je ook op je lage B een distorted geluid, de meeste buizenversterkers zien de lage B als een bassnaar -> dag distortion :wink:



waarom spelen al die nu metal d udes dan op mesa boogie rectifiers :???: :lol:

Casey
12 juli 2003, 13:04
Ik heb die Warp 7 top ff opgetild bij Feedback .
Zit daar eigenlijk wel wat in ?

:???:

Theije
12 juli 2003, 21:06
Buizen schijnen niet echt gemaakt te zijn op het extreme laag van de meeste nu-metalspelers die een strakke distortion willen. Met een transistor krijg je ook op je lage B een distorted geluid, de meeste buizenversterkers zien de lage B als een bassnaar -> dag distortion :wink:

Ik vraag me af of je met een Warp7 ook nog op een normale manier kunt soleren of met een 6-snaar uit de voeten kan...

Ik ken anders geen enkele nu-metal of groovecore band die op transistor versterkers spelen en dan bedoel ik goeie bands (ja of je het wil geloven of niet ze bestaan) dus die zullen wel weten wat ze doen.

Kitaarhiero
13 juli 2003, 10:19
die kon je toen toch winnen met een prijsvraag op gitaarnet? Ik heb nog steeds geen bericht gehad.

Je kon het pedaal winnen ja. En daarvan heb ik ook nog steeds geen bericht gehad...

misschien hebben we allebei niet gewonnen!

De prijs is door iemand anders gewonnen ja... en het stond toen op de gitaarnetsite...