PDA

View Full Version : Mooiste gitaar van GitaarNet 2014!



Pagina's : 1 [2]

Ace 1.15.19
1 februari 2015, 18:31
Ik zou ter plekke dood neervallen van geluk als ik deze gitaar aan mijn collectie mocht toevoegen. :crazyhappy:
Dan heb je er vervolgens weinig aan. :p

Je mag hem altijd proberen maar ik weet nog niet of ik naar de meeting kom.

vulvasonic
1 februari 2015, 22:32
Tuurlijk wel! :eek:

Duhsjaak
2 februari 2015, 07:26
Tuurlijk wel.
Opscheppen over Brabantse gezelligheid en die diep gevoelde verantwoordelijkheid naast je neerleggen?
Dat is een geintje toch?
Precies.
Vriendelijke groet, Gus

Woml
2 februari 2015, 22:25
Zo, ze zitten in de PM!

Ik zou nog bijna vergeten dat ik ook nog moest stemmen :soinnocent:
Ging wel vrij vlot dit jaar, ik geloof minder inzendingen dan anders...

muffstuff
3 februari 2015, 12:20
Wat een vakmanschap man, Nogmaals wat. een. vakmanschap.

muffstuff
3 februari 2015, 12:21
btw, aangezien ik mee doe moet ik dus ook stemmen, wat en wanneer moet dit gebeuren?

Ace 1.15.19
3 februari 2015, 13:13
Alle benodigde informatie staat netjes in de openingspost.

Stemmen kan dus tot 15 februari en het liefst via PM naar Badman (is ook het spannendste).

Badman
4 februari 2015, 12:45
Inderdaad, en niemand verplicht je te stemmen. Zelfs als je meedoet, hoef je niet te stemmen (alhoewel het dus altijd wel leuker is ;) ). Omgekeerd ook: heb je niet meegedaan en wil je toch stemmen? Geen probleem.

muffstuff
4 februari 2015, 14:24
Alle benodigde informatie staat netjes in de openingspost.

Stemmen kan dus tot 15 februari en het liefst via PM naar Badman (is ook het spannendste).

pm gestuurd.

munkie
4 februari 2015, 15:02
Kunnen er dus geen nieuwe aanmeldingen meer komen?

Nejra
4 februari 2015, 20:29
Kunnen er dus geen nieuwe aanmeldingen meer komen?



-op 31 januari 2015, ’s avonds 24 uur, sluiten de inschrijvingen

Ik zou het niet weten...... :satisfie::soinnocent:

Duhsjaak
4 februari 2015, 20:37
Kunnen er dus geen nieuwe aanmeldingen meer komen?

Zeker! Laat je de pis niet lauw maken.
Voor de volgende editie (Inshallah/deo volente/Catarina Valente) ben je keurig op tijd.
Kun je d'r nog even over denken hè....
Vriendelijke groet, Gus

munkie
5 februari 2015, 20:31
Zo. Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan. Zonder alles te verklappen: zelfbouw scoort hoog, semisolids, gekke dingen. Maar ook een eenvoudige Epi LP die smaakvol is gekustomijst !

Henri H
6 februari 2015, 08:28
Bij mij juist geen zelfbouw, geen rare dingen, maar enkel Les Pauls, een enkele Strat en een aantal semi-akoestischen.
Tja, het gaat om de mooiste, wat voor mij synoniem is aan meest begeerlijke.

Little Jay
6 februari 2015, 10:04
Ook op de valreep nog even ingestuurd:

Gibson ES-125T uit 1967 en vanaf vandaag exact 1 maand in mijn bezit.

http://i1273.photobucket.com/albums/y403/_Ace_/IMAG2959_zpsbxqxhlsu.jpg



Kan stiekem wel verklappen dat deze in mijn top 10 voorkomt, net als een aantal andere hollows en semis (ik val daar nu eenmaal op ;-)

Maar hadden deze oorspronkelijk niet een losse houten brug ipv de tunomatic direct in de top geschroeft? Is deze aangepast? Is er een extra versteviging onder de brug aangebracht?

Little Jay
6 februari 2015, 10:06
Tja, het gaat om de mooiste, wat voor mij synoniem is aan meest begeerlijke.

Heb ik ook, mijn criterium is of ik 'm zelf zou willen hebben.. ;-)

Pepe
6 februari 2015, 11:02
Ik kijk dan weer wie instemmend dan wel mij tegengesproken heeft in topics.

Henri H
6 februari 2015, 11:18
Ik kijk dan weer wie instemmend dan wel mij tegengesproken heeft in topics.
Dan maak ik weinig kans bij jou. :D

Buzzel
6 februari 2015, 12:40
Mijn lijstje zit in de stembus!

pluspunten voor mensen met whiskey op de foto. 30% van de mensen op de lijst hebben een nickname die begint met een M.


Spannend!!! :cheerup:

cat's eyes
6 februari 2015, 19:26
Bij mij juist geen zelfbouw, geen rare dingen, maar enkel Les Pauls, een enkele Strat en een aantal semi-akoestischen.
Tja, het gaat om de mooiste, wat voor mij synoniem is aan meest begeerlijke.


Heb ik ook, mijn criterium is of ik 'm zelf zou willen hebben.. ;-)

Inderdaad, het staat zelfs in de regels geschreven: "in functie van ‘schoonheid’ ".
In die context begrijp ik dat steeds weerkerende "zelfbouw" argument niet zo goed.:???:

Ace 1.15.19
6 februari 2015, 22:37
Kan stiekem wel verklappen dat deze in mijn top 10 voorkomt, net als een aantal andere hollows en semis (ik val daar nu eenmaal op ;-)

Maar hadden deze oorspronkelijk niet een losse houten brug ipv de tunomatic direct in de top geschroeft? Is deze aangepast? Is er een extra versteviging onder de brug aangebracht?
Hey dat klinkt goed! :)

Wat die brug betreft, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb me laten vertellen dat deze helemaal origineel is op de volume en tone knoppen na.

Verder sluit ik me helemaal aan bij het zelfbouw-argument. Ik heb liever 8 Les Pauls in mijn top 10 staan dan 10 zelfbouw gitaren waar ik niks mee heb. Hoe knap het dan ook is uiteraard.

groovieguitarguus
6 februari 2015, 22:55
http://i1273.photobucket.com/albums/y403/_Ace_/IMAG2967_zpswavpnbbc.jpg

Zonde al die barsten in de lak....

Overspuiten????

:cheerup:

GEEEEIIIIIIILLLLL

Hendrik1970
6 februari 2015, 23:00
Echt als je auto lak in deze toestand verkeerd doe je er toch ook iets aan?:hide:

Nejra
6 februari 2015, 23:13
Echt als je auto lak in deze toestand verkeerd doe je er toch ook iets aan?:hide:

Vast, maar wanneer heb jij voor het laatst je auto om je nek gehangen en met een plectrum bewerkt??:soinnocent:




Inderdaad, het staat zelfs in de regels geschreven: "in functie van ‘schoonheid’ ".
In die context begrijp ik dat steeds weerkerende "zelfbouw" argument niet zo goed.:???:

hmm.. Zoals je het hier opschrijft zijn "schoonheid" en "zelfbouw" een vorm van contradictie. Alsof niemand zelf in staat zou zijn om iets moois te maken. Je wekt de indruk dat schoonheid altijd een gekocht produkt van een bekende fabrikant zou moeten zijn.:nervous::o:confused::mad:

Hendrik1970
6 februari 2015, 23:27
Als het goed is hangt iedere chauffeur de auto om zijn nek, want gordels zijn verplicht.
En doorgaans bewerk ik mijn auto niet met een plectrum,
mijn gitaar al helemaal niet, ik beroer met het plectrum de snaren.
Daarbij zijn er legio gitaristen die geen plectrum gebruiken, maar een ander hard voorwerp, of gewoon de nagels dan wel vingers.:punk:

Nejra
6 februari 2015, 23:36
Tja... Nu je toch op de kast zit.... poets er gelijk het stof even af.. :soinnocent:;)

cat's eyes
7 februari 2015, 09:06
hmm.. Zoals je het hier opschrijft zijn "schoonheid" en "zelfbouw" een vorm van contradictie. Alsof niemand zelf in staat zou zijn om iets moois te maken. Je wekt de indruk dat schoonheid altijd een gekocht produkt van een bekende fabrikant zou moeten zijn.:nervous::o:confused::mad:

Ik denk dat je dit verkeerd interpreteert, doordat mijn uitleg slecht geformuleerd is. :makeup:

Ik zal een voorbeeld van één van de (zelfbouw argument) commentaren geven: "voor de rest GEEN standaard meuk in mijn lijstje hoe mooi ook.".

Hier wordt dus volgens mij bedoeld, dat er niet op een eventueel mooie gitaar gestemd wordt, omdat het "standaard meuk" is.

Ik bedoel dus net het tegenovergestelde van wat jij concludeert. ;)

Hendrik1970
7 februari 2015, 10:18
Het gaat de doorsnee nederlander niet lukken mij op de kast te krijgen, is nog nooit iemand gelukt.
Daarbij is alles relatief.

Pepe
7 februari 2015, 11:03
In dat geval moet je BIJNA alles zeggen.

Dweezman
8 februari 2015, 11:33
Hoewel ik soms wel kinderen bij Vulv zou willen hebben, ben ik het over zijn uitgesproken Black Label mening het voor de verandering iets minder eens. Voor een Walker is dit een enorm fijn sapje.

Nejra
8 februari 2015, 12:18
Ik denk dat je dit verkeerd interpreteert, doordat mijn uitleg slecht geformuleerd is. :makeup:

Ik zal een voorbeeld van één van de (zelfbouw argument) commentaren geven: "voor de rest GEEN standaard meuk in mijn lijstje hoe mooi ook.".

Hier wordt dus volgens mij bedoeld, dat er niet op een eventueel mooie gitaar gestemd wordt, omdat het "standaard meuk" is.

Ik bedoel dus net het tegenovergestelde van wat jij concludeert. ;)

Ah, in dat geval zijn we het denk ik eens en heb ik je woorden inderdaad verkeerd geinterpreteerd. Excuus. :makeup:

cat's eyes
8 februari 2015, 13:03
Excuus. :makeup:

Niet nodig, no probs.

PS vorige editie heb ik trouwens 10 punten gegeven aan een zelfbouw, omdat ik het "de mooiste" vond. ;)

vulvasonic
8 februari 2015, 16:58
Hoewel ik soms wel kinderen bij Vulv zou willen hebben, ben ik het over zijn uitgesproken Black Label mening het voor de verandering iets minder eens. Voor een Walker is dit een enorm fijn sapje.

Voor een Walker wel. Maar hoe kom je in vredesnaam op deze opmerking in dit draadje? :seriousf:
Of ben ik weer vergeten dat ik iets heb gepost? :nervous:

O, ik zie het al. Het betreft een post van 1 februari. Zover gaat mijn geheugen toch helemaal niet terug joh! :D

Pepe
8 februari 2015, 17:02
Je haalde je neus op voor mijn Black Label Walker.
Ook goed, zet ik een kopje jasmijn voor je, drink ik Johnnie wel alleen op.


http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/998c5ff5bbe9bcbb0dbb5166a05dd6e8.jpg

Tobiasopdenbrouw
9 februari 2015, 16:34
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/09/ffa9fd8b81ab5a37d6f6dfb1a9501a9b.jpg

Hierbij mijn inzending voor mooiste whisky van 2014.

vulvasonic
9 februari 2015, 16:44
Kijk, DAT is tenminste een whisky voor ECHTE KERELS!!! :D

Tupelo
9 februari 2015, 17:05
JW Blue label schijnt goed te drinken te zijn, is mij verteld, maar kost ook wel wat meer.
Persoonlijk groot liefhebber van ziltige, ether, ziekenhuis whiskeys, mezelf tot zooo groot liefhebber ontwikkeld, dat ik het gewoon maar niet meer drink.
Behalve het gezondheidsaspect, een dure hobby ook. :ok:

Brum
9 februari 2015, 17:46
Voor de smaaklozen die niet begrijpen dat Johnny Walker voor door de cola is:

https://slijterijfransmuthert.files.wordpress.com/2012/11/the-black-grouse.jpg

Da's pas verraderlijk verslavend en dus niet aan te raden om vast een fles van in huis te hebben.

D3nnis
9 februari 2015, 18:01
Voor de smaaklozen die niet begrijpen dat Johnny Walker voor door de cola is:


Johnny Walker door de cola? Zonde van de cola!
Nee, valt mee, tis beter te drinken dan ballantines vind ik.
Ben zelf wel fan van Bruichladdich, vooral de D3D van een paar jaar terug vond ik erg lekker, maar die zie ik nooit meer.
En Highland Park is eigenlijk ook altijd goed en lekker, en vooral ook toegankelijk voor minder "geoefende" drinkers.

Hendrik1970
9 februari 2015, 18:35
http://www.kilbegganwhiskey.com/Content/Images/whiskeyPageKilbegganMaltReserveBottle.png
Al het andere is voor door het overgewaardeerde donkerbruine Amerikaanse suikerwater.:soinnocent:

Tobiasopdenbrouw
9 februari 2015, 18:47
Whisky door cola drinken is, in mijn bescheiden mening, tijd verknoeien. Het is of whisky, of gintonic, of bij hoge uitzondering cocktails.

Tupelo
9 februari 2015, 18:48
Cola is sowieso voorbestemd voor bourbon, voor als bourbon op de ochtend te stevig is. :ok:

Nejra
9 februari 2015, 19:39
Als jullie nou de whisky nemen, dan doe ik de cola wel. :seriousf:

Dweezman
10 februari 2015, 14:46
Ik ben zwaar onder de indruk van jullie doorontwikkelde smaak betreffende whiskies. Respetc.

yhcmarc
10 februari 2015, 18:52
Deze wedstrijd is afgelopen, ik heb gewonnen.

https://copy.com/3Z2mlSrVOsobzvzN
https://copy.com/BkmP68GnewJGDVvK
https://copy.com/gUYfmWh20slOQqf4

Tupelo
10 februari 2015, 18:59
Niet ingezonden, maar wel waanzinnig !!

yhcmarc
10 februari 2015, 19:04
hahaha shit, 2014, ik las 2015 ;)

Brum
10 februari 2015, 19:05
Whisky door cola drinken is, in mijn bescheiden mening, tijd verknoeien.

Ja kijk, ik had ook kunnen zeggen; gooi die Johnny Walker door de wc. De strekking is zo ongeveer hetzelfde:soinnocent:

@Dweezman: De keren dat ik whisky drink is eigenlijk te verwaarlozen, maar dat kan ik niet zeggen als het op mannenonderwerpen aankomt natuurlijk.:cooler:

jze
10 februari 2015, 20:17
Lijstje ingestuurd, 1 helft rare vormen, andere helft klassiekers in volgorde van begeerte geplaatst (waarbij ik geen onderscheid tussen zelfbouw en fabrieksgitaren maak).

Whisky absoluut zonder cola.

muffstuff
11 februari 2015, 11:17
en zonder ijs

vulvasonic
11 februari 2015, 12:28
en zonder ijs
Precies!!!
Slechts één druppeltje water (letterlijk één druppeltje) met een pipetje er in laten vallen, waardoor alle aroma's vrij komen en de smaak rijker wordt. :D

Kim Wilson
11 februari 2015, 13:13
Ja kijk, ik had ook kunnen zeggen; gooi die Johnny Walker door de wc. De strekking is zo ongeveer hetzelfde:soinnocent:
Absoluut niet, zeg! Hoe slecht ook, Jan de Wandelaar is een alcoholische drank, en alcoholische dranken gaan per definitie niet door de plee. Desnoods weggeven aan iemand die wat minder de kenner uithangt, maar nooit weggooien.

Basvarken
11 februari 2015, 13:31
Zullen we het nu maar gewoon weer over gitaren hebben? Dat geneuzel heeft al lang genoeg geduurd... :hide:

Harald
11 februari 2015, 14:46
Deze wedstrijd is afgelopen, ik heb gewonnen.

https://copy.com/3Z2mlSrVOsobzvzN
https://copy.com/BkmP68GnewJGDVvK
https://copy.com/gUYfmWh20slOQqf4


Is dat nu zo'n aluminium nek?

yhcmarc
11 februari 2015, 15:32
Yup, een electrical guitar company aluminium neck.

telecastermaster
11 februari 2015, 15:37
Heb ik nou al gewonnen?
Wanneer komt die uitslag nu eindelijk eens?

Thiez
12 februari 2015, 07:37
Op de laatst nipper nog maar even mijn lijstje ingevuld. Het was wel verdomd moeilijk vond ik dit jaar. Sowieso weinig deelnemers in vergelijking met voorgaande jaren. Meestal loop ik de lijst een keer door en heb ik een stuk of 15-20 gitaren die ik mooi vind en daaruit ga ik verder selecteren. Nu kwam ik met mijn lisjtje precies aan 10, dus die hebben we maar gelijk doorgestuurd.

Badman
16 februari 2015, 12:08
Heb ik nou al gewonnen?
Wanneer komt die uitslag nu eindelijk eens?

Stemmen tot en met 15 februari... ;)

En...het is al 16 februari, dat wil zeggen: gedaan met die stemmingmakerij :)

Ik zal me de komende week bezig houden met de telling. Week? Ja, misschien zelfs iets langer aangezien Badman z'n sidekick ter wereld gekomen is vorige week. Hij heet, zeer toepasselijk maar geheel toevallig, Robin :D

Duhsjaak
16 februari 2015, 12:11
Dan is de mooiste van 2015 al duidelijk.
Van harte gefeliciteerd.
Je weet wat ze zeggen over pics en zovoort.
Maar dat maakt het feestgedruis natuurlijk niet minder.
Robin is nog een mooie naam ook.
Ach..... het leven is geweldig. Geniet er maar van.
Vriendelijke groet, Gus

Hotpepper01
16 februari 2015, 12:52
Van harte gefeliciteerd met de kleine. En ja, Gus heeft gelijk, er kan er maar 1 de mooiste zijn. En dat is het Badmannetje Robin.
Heeft ie al een klein plankje gekregen van (o)pa? Ik ken iemand die zijn kleinzoon op dag van zijn geboorte zijn kleinzoon al had opgegeven als lid van de voetbalverening. Analoog daaraan zou Badmannetje natuurlijk het jongste forumlid ooit kunnen worden

Henri H
16 februari 2015, 13:57
Gefeliciteerd Badman. :cheerup:

Noid
16 februari 2015, 14:22
Een kleine? Gefeliciteerd!

wietse
16 februari 2015, 15:44
Ik ken iemand die zijn kleinzoon op dag van zijn geboorte zijn kleinzoon al had opgegeven als lid van de voetbalverening.

en nu maar hopen dat dat joch later niet van voetballen houdt zodat dat lidmaatschap waardeloos is.

maar gefeliciteerd badman met de kleine mogen er nog vele slapeloze nachten komen :D.

vulvasonic
16 februari 2015, 16:04
Van harte gefeliciteerd met Robin. :cheerup: :cheerup: :cheerup:
Wat een geweldig nieuws!!! :)

Tupelo
16 februari 2015, 16:23
Boy Robin, klinkt goed !!
Ik zou 'm meteen een gitaar in zijn handen duwen. :cheerup:

Timotio
16 februari 2015, 17:30
Gefeliciteerd Badman! :-) De winnaar is al bekend in dat geval!

Tobiasopdenbrouw
16 februari 2015, 17:33
Feli badman!

Basvarken
16 februari 2015, 18:50
Proficiat met Robin, Badman!

Nu al een legendarisch duo

http://www.gentlegiantsrescue.com/images/Home%20Page/Dressed%20up%20Batman%20&%20Robin%20450.jpg

munkie
16 februari 2015, 19:57
Muziek:


https://www.youtube.com/watch?v=pRc_DEUlop0

En congrats!

Misery Signals
16 februari 2015, 20:09
Proficiat!

http://1-ps.googleusercontent.com/hk/tXKsjY8ijH-39fWH_xO0nG3bFn/www.weirdasianews.com/wp-content/uploads/2008/04/460x365xbatman-suparman-02a.jpg.pagespeed.ic.fTfx51KheFLBX5mKZUTU.jpg

MS

lauke_101
16 februari 2015, 20:49
Geweldig nieuws, van harte Badman!

Nejra
16 februari 2015, 21:08
Gefeliciteerd met de geboorte enneh... onder deze omstandigheden: Neem gerust de tijd. Die "mooiste gitaar" zal over een paar weken ook nog wel toonbaar zijn ;-)

cat's eyes
16 februari 2015, 21:15
Al wat voorafgaand is geschreven. ;)

:cheerup::cheerup::cheerup::cheerup::cheerup::chee rup:

pim raaijmakers
17 februari 2015, 07:20
van harte gefeliciteerd!

Marcel2
17 februari 2015, 07:33
Gefeliciteerd!

Tabula Rasa
17 februari 2015, 08:46
Hey, cool. Ik moet helaas nog ongeveer 17 weken wachten op mijn "Robin". Geniet ervan en die uitslag mag inderdaad best wat later komen. Gefeliciteerd!

Rickenbender
17 februari 2015, 11:08
Gefeliciteerd.
Een kleine badman die Robin heet, dat wordt een onverslaanbaar duo.

Dweezman
17 februari 2015, 22:22
Echte professional, die Badman. Knap werk!

joh@ndederde
18 februari 2015, 00:29
Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Tunes
18 februari 2015, 08:17
Ja ja gefeliciteerd, maar je weet wat ze hier zeggen FOTOS !!!!!!

Zodat we kunnen zeiken over de te dunne of dikke nek, zijn kleur en vorm enz enz.

Kim Wilson
18 februari 2015, 08:47
Van harte met de kleine!

Badman
18 februari 2015, 10:14
Ja ja gefeliciteerd, maar je weet wat ze hier zeggen FOTOS !!!!!!

Zodat we kunnen zeiken over de te dunne of dikke nek, zijn kleur en vorm enz enz.

ROFL. Misschien net daarom beter niet aangezien ik al een linkje naar mama gestuurd heb van dit topic :D

Allemaal om te tonen hoe leuk de reacties zijn, dankjewel allemaal.

Henri H
18 februari 2015, 10:26
"Wát een gedrocht, die lijkt wel 80, lijkt wel een gesmolten ET.
Schaam jij je niet kapot?!"

https://www.youtube.com/watch?v=UgC0rH9N3Vs

;)

Stefan16384
23 februari 2015, 20:59
Gefeliciteerd Badman!!!

Majmun
23 februari 2015, 21:14
Waar blijft godverdomme de uitslag van deze verkiezing? Pfffffff.
































































Grapje. :)

Nejra
23 februari 2015, 23:45
Grapje. :)

Goh... wat een lol :dontgeti:

Badman
24 februari 2015, 11:58
Het komt, het komt ;) Momenteel wennen we nog aan de slapeloze nachten :p

Majmun
24 februari 2015, 12:15
Het was een grapje, gefeliciteerd met de kleine.

Marcel2
24 februari 2015, 14:17
Het komt, het komt ;) Momenteel wennen we nog aan de slapeloze nachten :p

Als je 's nachts toch niet slaapt heb je juist tijd zat om die verkiezingsuitslag in elkaar te knutselen. ;)

munkie
24 februari 2015, 14:26
Maak een fotocollage van de guitars op je Ipad en laat de kleine kiezen ;)

Kim Wilson
25 februari 2015, 08:39
Als je 's nachts toch niet slaapt heb je juist tijd zat om die verkiezingsuitslag in elkaar te knutselen. ;)
Dat ie niet slaapt heeft een reden, hè? Het is niet dat je een beetje doelloos wakker zit te zijn...

Marcel2
25 februari 2015, 08:52
Dat ie niet slaapt heeft een reden, hè? Het is niet dat je een beetje doelloos wakker zit te zijn...

Echt waar?

muffstuff
25 februari 2015, 10:45
Echt waar?

soms is sarcasme moeilijk te lezen in een tekst, maar ik verbaas me soms ook wel over hoe serieus soms mensen hier een post nemen.

YannickH
26 februari 2015, 20:32
pfff nog altijd niet geteld batman?

Marcel2
27 februari 2015, 08:57
Jawel, maar hij houdt ons nog even in spanning.

Nejra
27 februari 2015, 10:08
Doet 'ie goed....:soinnocent:

Tupelo
27 februari 2015, 17:01
Alleen Pepe begrijpt geloof ik hoe dit soort dingen werken, en hoor je die zeuren ?
If you want to start get things done ? Work it ! :jam:

postbus31
28 februari 2015, 08:53
Geen stress, geen haast.

Tabula Rasa
28 februari 2015, 09:29
Dat lijstje komt wel. Ik weet precies hoe druk zo'n koter kan zijn. Neem je tijd en geniet ervan.

Cocobolo
28 februari 2015, 09:42
laten we nu nog even genieten van de illusie dat we een kans maken op een top-10 plaats :seriousf:

D3nnis
28 februari 2015, 10:48
Cocobolo zijn illusie kon weleens werkelijkheid worden...

Majmun
28 februari 2015, 10:49
Als je dat kind wilt verkopen moet je even contact opnemen met mij. Ik weet wel een adresje waar ik hem met winst kwijt kan.

Hotpepper01
28 februari 2015, 10:54
Patience, grasshopper, patience....

Tupelo
28 februari 2015, 10:56
Dat lijstje komt wel. Ik weet precies hoe druk zo'n koter kan zijn.
Precies, en zo een kleintje heeft natuurlijk ook gewoon spullen nodig... :soinnocent:

Nejra
7 maart 2015, 00:05
laten we nu nog even genieten van de illusie dat we een kans maken op een top-10 plaats :seriousf:

Enorme Rotschop....





.... voor dit topic. (Voordat we vergeten te genieten van die kans op een top-10 positie door een te ver weg gezakt topic ;) ) :sssh: ;)

YannickH
8 maart 2015, 13:03
Het jaar is al bijna terug om...

Brum
8 maart 2015, 16:34
Maar weer over whiskey verder gaan dan?

Mjammm:

http://www.thedrum.com/uploads/drum_basic_article/115570/additional_media/GROUSE_GROUP_150dpi.jpg

YannickH
8 maart 2015, 18:03
Ik heb al heel lang geen whiskey/whisky meer gedronken... Iemand een tip voor een goeie whiskey/whisky die niet te zwaar binnenkomt. Van bv die jack daniels rommel krijg ik een schorre keel.
Ik drink amper nog maar zo'n borreltje savonds zou ik toch graag terug hebben.

D3nnis
8 maart 2015, 18:19
Highland Park drinkt wel lekker weg

Tobiasopdenbrouw
8 maart 2015, 19:57
YannickH - glenrothes select reserve?

YannickH
8 maart 2015, 21:19
zal morgen eens kijken of ik ze hier ergens kan vinden ;)

almarvk
8 maart 2015, 21:20
Zullen we het ontopic houden? In het café staat wel een Whik(e)y topic.

@Badman; is je kindo eindelijk zindelijk zodat we de uitslag van je krijgen?? ;)

Hotpepper01
8 maart 2015, 21:31
Whiskey on topic, daar hou ik wel van. Vroeger vond ik with a drop of water lekkerder....

Brum
8 maart 2015, 21:35
On topic? :seriousf: Het is afwachten, toch?

YannickH
9 maart 2015, 14:38
On topic? Dan zie je hier geen posts meer :p
Hij is stiekem zijn batcave aan het verbouwen... En hier komt hij effe zeggen dat het aan de kleine ligt.

muffstuff
10 maart 2015, 09:12
Ik wil mij bij deze wel aanbieden om mee te helpen de telling te doen. Kan me voorstellen dat zo'n nieuwe aanwinst in het gezin voorlopig wel even alle aandacht op eist :grouphug:

Hotpepper01
10 maart 2015, 10:40
Ik wil mij bij deze wel aanbieden om mee te helpen de telling te doen. Kan me voorstellen dat zo'n nieuwe aanwinst in het gezin voorlopig wel even alle aandacht op eist :grouphug:

Loffelijk initiatief !! Ik denk dat sommige leden nu gelijk willen weten wat je drinkt. :hide:

muffstuff
10 maart 2015, 11:22
Loffelijk initiatief !! Ik denk dat sommige leden nu gelijk willen weten wat je drinkt. :hide:

zwarte koffie zonder suiker.

Badman
10 maart 2015, 17:50
Zo, even terug tijd...zucht :)

Sorry medegitaristen, maar Badman moest even de strijd aangaan met enkele niet zo vriendelijke virale kindervriendjes.

Daarenboven zit ik met het probleem dat ik rond deze tijd van het jaar ook een plaatselijke quiz organiseer met Bad-broer. Nou, dat ware geen probleem...alleen heeft één van de mede-organisatoren vorige week plots z'n kat gestuurd en moeten we voor deze zaterdag nog een derde van de quizvragen uit onze denkbeeldige mouw schudden. Enige piratenkreten zijn hier wel op z'n plaats ;)

Nu heb ik twee opties:

-Of ik tel die punten volgende week samen en ik hoop eind die week alles klaar te hebben

-Of ik mail m'n inbox naar één van jullie door en iemand neemt die taak van me over.

Als iemand deze taak op zich wil nemen, dan pmt hij/zij me best met het emailadres. Ik zal dan m'n opvolger kenbaar maken ;)

vriendelijk Badgroeten uit m'n nog steeds verouderde Badgrot (maar wel vol met whiskey)

Badman

Henri H
10 maart 2015, 21:07
Nou, als het aan mij ligt wachten we nog een weekje, of twee.... no problem.

Buzzel
10 maart 2015, 21:18
Ik wil graag voor je tellen, maar waar het niet dat ik zelf om kom in het werk.

Dus ik heb geduld, je doet dit altijd vrijwillig. Dus het moet ook leuk blijven. (Dat je dus niet midden in de nacht met ernstig slaapgebrek die lijst in elkaar aan het beunen bent).

postbus31
10 maart 2015, 22:03
Nou, als het aan mij ligt wachten we nog een weekje, of twee.... no problem.

Precies, geduld is een schone zaak..

Marcel2
11 maart 2015, 09:17
Ik kan nog wel een weekje wachten.
Bovendien is het natuurlijk heel verdacht wanneer ik vrijwillig de punten ga tellen en dan meteen de mooiste gitaar blijk te hebben.

Dweezman
23 maart 2015, 09:30
Ik droomde dat ik had gewonnen en dat als prijs mijn gitaar een jaar lang in een vitrine moest hangen op het gitaarnet forum hoofdkwartier. Maar dat wilde ik niet en toen werd ik verbannen naar een Mercedes-forum.

Henri H
23 maart 2015, 11:05
Whahaha

Wat een nachtmerrie, een Mercedes-forum. :D

Waar is/was dat gitaarnet forum hoofdkwartier?

Marcel2
23 maart 2015, 11:44
Ik droomde dat ik had gewonnen en dat als prijs mijn gitaar een jaar lang in een vitrine moest hangen op het gitaarnet forum hoofdkwartier. Maar dat wilde ik niet en toen werd ik verbannen naar een Mercedes-forum.

Een nachtmerrie!

Duhsjaak
23 maart 2015, 12:00
Nou ja, niet zo laatdunkend over het Mercedes fenomeen alsjeblieft.
Daar heb je tenminste één glorie momentje per jaar.

Met kerst: Volg die ster...
En dat doe je met zo'n ding op de motorkap het hele jaar al.

Ik rijd geen Mercedes overigens. De enige Mercedes die ik ken woont in Spanje. Die heb ik wijs gemaakt, dat wij in NL van mening zijn dat je beter de Mount Everest kunt beklimmen dan een molshoop. Overeenkomstig Espanja tradities was zij zeer blij met dat compliment. Ik heb mij laten vertellen dat vrouwen als Mercedes er de reden van zijn, dat breedbeeld TV is uitgevonden.
En ook voor de ego's van de Mercedes rijders. Maar of dat laatste klopt???

Hou de Privé in de gaten, dan weet je straks alles.

Zo, dit was mijn bijdrage aan het overbruggen van de tel-termijn. In de hoop Mr. Bad zich zodanig ergert, dat de wedstrijd voorrang krijgt op praktische zaken.....
Vriendelijke groet, Gus

Dweezman
23 maart 2015, 12:56
Ik heb 3 Mercedi. Echt! Ouwe rommel!

Badman
24 maart 2015, 14:13
We zijn er mee bezig :)

Duhsjaak
24 maart 2015, 15:33
We zijn er mee bezig :)

Ik heb daar alle vertrouwen in, maar meende dat enig melig gelul misschien de tijd kon bekorten.
Alleen maar de mededeling dat er dan iemand is met 3 Mercedessen, is niet flauw genoeg naar mijn smaak.
Vriendelijke groet, Gus

Pepe
24 maart 2015, 16:08
Neem je tijd Badman, het is nog het hele jaar dit jaar.

Rickenbender
24 maart 2015, 16:18
We zijn er mee bezig :)

Waarmee, met een nieuwe guit????:seriousf:

Badman
24 maart 2015, 16:27
Lol, met de whiskey uit te drinken natuurlijk ;)

pim raaijmakers
25 maart 2015, 00:43
het mooie van lang wachten is de euforische beloning voor de winnaar.... doe rustig aan.... en drink gerust er een whiskey op! proost!

vulvasonic
25 maart 2015, 04:29
Ik reken stiekem toch wel op een top 3 notering. De teleurstelling zal groot zijn mocht ik lager scoren dan dat. Wenen zal ik. Ontroostbaar. Niet voor niets heb ik reeds sedert mijn inschrijving mijn bedankrede erbij geschreven.

Badman
25 maart 2015, 09:56
Ik reken stiekem toch wel op een top 3 notering. De teleurstelling zal groot zijn mocht ik lager scoren dan dat. Wenen zal ik. Ontroostbaar. Niet voor niets heb ik reeds sedert mijn inschrijving mijn bedankrede erbij geschreven.

Ik kan je verklappen dat het al zeker een top 75 notering zal worden ;)

De resultaten liggen hier voor me en het is nog nooit zo spannend geweest denk ik. Stay tuned :)

Hotpepper01
25 maart 2015, 10:50
Ik hoor al wat tromgeroffel in de verte.

De laatste kans voor iemand om een slabbertje van Gibson of een rompertje met Gretsch aan te leveren aan de badcave. Luiers van Fender zijn natuurlijk kansloos, net als whisky.

vulvasonic
21 november 2016, 17:01
Ok dan, 2015 is overgeslagen. Ik pleit er echter voor om dit jaar weer een 'mooiste gitaar van Gitaarnet 2015/2016' te organiseren.

Wat zeg je ervan, Badman? Gaat het dit jaar weer gebeuren?

En omdat 2015 is overgeslagen lijkt het me niet meer dan logisch dat iedereen maar liefst TWEE gitaren mag insturen (zou me goed uitkomen, want ik heb er twee Dons gitaren bij). :D

WIE IS VOOR?!?!?!

Joost de Ruig
21 november 2016, 17:03
Op jouw verzoek een paar weken geleden heb ik dat topic al geopend...... :)

Tupelo
21 november 2016, 17:04
Ik ben VOOR !! en dat jij het organiseert, met wat van dat schitterende proza van je ! :)

vulvasonic
21 november 2016, 17:05
Op jouw verzoek een paar weken geleden heb ik dat topic al geopend...... :)


Waar is ie dan? :eek:

Joost de Ruig
21 november 2016, 17:09
Waar is ie dan? :eek:


http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?172201-Gitaar-van-het-jaar-1016

En misschien kan een moderator even het typefoutje in de titel herstellen??

vulvasonic
21 november 2016, 17:57
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?172201-Gitaar-van-het-jaar-1016

En misschien kan een moderator even het typefoutje in de titel herstellen??

Ja hallo, die staat in het verkeerde forum. :eek: