PDA

View Full Version : Even voorstellen



David Jan
14 december 2014, 19:12
Goedenavond,

Mijn naam is DavidJan en ik ben afkomstig uit het Noorden des Lands.
Ik speel nu ongeveer 6 jaar gitaar in verschillende genres, maar voornamelijk Rock (Eric Clapton, Dire Straits, Mud, Bruce Springsteen, etc.), Blues (BB King, Joe Bonamassa, Duane Allman en Eric Clapton) en Ska (Madness, Less Than Jake en Will and the People).
Ik lees al een tijdje mee op het forum en het leek mij, nu ik ook op het een en ander aan het reageren ben, wel zo gepast om me even voor te stellen.
Mijn gear bestaat o.a uit een Squier Vintage Modified Jazzmaster Special (pittig leuke gitaar), Condor 335, Fender Mustang V1 I, Digitech RP-55 en een Ross RCS-1602.
Ik speel met een aantal vrienden tijdens lunchconcerten op school en houd mij vooral bezig met het onderhoud van mijn eigen gear en de verwaarloosde instrumenten in de muzieklokalen.
Ik zal binnenkort ook een aantal demo's en gear reviews gaan posten voor de liefhebbers, verder kijk ik uit naar een leuke actieve tijd op het forum.

Met vriendelijke groeten,

DavidJan

postbus31
14 december 2014, 20:51
Welkom!
Jazzmasters zijn cooooool 👍

Duhsjaak
15 december 2014, 07:57
Jazzmasters mwahhhhhhhh, maar de gasten die erop spelen. Die zijn pas cool.
Er is hier tenminste een andere persoon die ook wezen en gewonden op een school weer oplapt en muziek maakt/post op dit forum.

En zeker de variant die niet alleen praat over snaren, maar er ook iets van laat horen heeft een speciaal plekje in mijn hartje.

Hartelijk welkom daarom...
Ik ben benieuwd naar je avonturen hier. Kijk ook eens op 'Je eigen songtekst' (in Off topic) en 'Sounds'. En laat je inspireren.
Je kunt natuurlijk eindeloos praten over neuken, maar je kunt het ook doen. Dat geldt voor gitaarspelen ook. Nog regelmatig valt mijn bek open van verbazing over de diversiteit en de vernuftige liederen.
Tot......
Vriendelijke groet, Gus