PDA

View Full Version : Even voorstellen.



Bart96s
12 december 2014, 16:52
Beste forumleden.

Ik was al aan het rondsnuffel op het forum en was bijna vergeten mij aan jullie voor te stellen.

Mijn naam is Bart 18 jaar oud en speel nu ongeveer 4 jaar gitaar.
Maar ik merk dat ik me zelf de laatste tijd in een beetje tegen hou in mijn ontwikkeling.
Inspiratie begint een beetje op te houden en de meeste liedjes die ik ken speel ik dan al een lange tijd.
Ik hoop op dit forum weer wat meer inspiratie tegen te komen en te mogen leren van jullie.
Ik speel voornamelijk rock/pop muziek. Mijn grootste idolen zijn Slash, Jimi Hendrix, Gary Moore, Steve Vai, Rolling stones, The beatels, The eagels enz eigenlijk te veel om op te noemen :p .

Ik zeg rockon!

Mvg Bart

purplejohn
12 december 2014, 16:57
Hey Bart, ik voel me gelijk weer een stuk jonger! Welkom bij dit leuke en leerzame forum.

Bart96s
12 december 2014, 18:28
hey Jhon,

Dankje wel en leerzaam is dit forum zeker!

Heb ben al volop aan het lezen geslagen. Het is ook leuk om de theorie achter de gitaar te weten. En het is zeker interessant.

Mocht ik nog vragen hebben zal ik die zeker op het forum stelen.

Duhsjaak
13 december 2014, 09:55
Aan je forum naam te zien dacht ik: ahhhh..... weer iemand die over zijn leeftijd liegt.
Maar dat bleek mee te vallen.

Je hebt hier jonkies, zoals Schizo en waarover je bij de komende Serious Request het nodigde gaat horen, en Purplejohn, die vooral de kleur van zijn knots in het maanlicht bezingt.

En je hebt Oldies But Mouldies, zoals ik.
Je vermeldt niet of je inspiratie zoekt voor her coveren van liedjes of dat je op zoekt bent naar een manier om een begin te maken aan zelf schrijven.

Inspiratie voor het coveren van liedjes kan ik je niet mee helpen. Ik speel gewoon niet goed genoeg gitaar om liedjes van anderen te spelen of ik vind het niet leuk genoeg om er tijd in te steken. Bovendien doet mijn nichtje dat al met haar trio voor klassieke muziek. Alleen maar covers van dooie componisten.

Dat mag natuurlijk, maar op feesten en partijen vraag ik haar natuurlijk altijd of ze nog rekent op uitbreiding van het repertoire. Nou dat Bach, Mozart en hoe heten al die mooi praters dood zijn, zit het er niet in.

Als je een begin wilt maken met zelf schrijven, stuur dan een PM.
En reken erop dat oefenen van toonladders en triolen niet tot de aanbevolen stof zal behoren.
Mijn vriendje heet trouwens John, maar dit terzijde.

Even goede vrienden.
Vriendelijke groet, Gus

Bart96s
13 december 2014, 19:18
Hoi gus,

Dankje wel ik heb je een pb verzonden.

purplejohn
15 december 2014, 08:24
Vriend Gus heeft (weer) gelijk - iets waar je aan zult moeten wennen.
Een oude ode steekt weer de kop op- speciaal voor jullie twee een afdruk:

De koude nacht wordt verwarmd door zijn stem
Zoete klanken, als aardbeienjam
Zijn snaren beroeren trillend de nacht
Zijn stem is het orgasme waar je al lang op wacht
In een hemelse combinatie oreert hij vol trots
Hij verhaalt in het maanlicht over zijn paarse knots

Goede vrienden,
Jhon

Duhsjaak
15 december 2014, 15:49
Whaaa!!!!!!
niet normaal.
niet alleen autodidact, maar ook nog autobiografisch.
Geniaal John.
Arme TS, durft hier nooit meer te komen.
vriendelijke groet, Gus