PDA

View Full Version : EVM 12L Speaker



Polytheme Pam
10 juli 2003, 22:50
collega`s,

omdat al mijn advertenties op de 2e handssites niets hebben opgeleverd heb ik even julie hulp nodig: ik ben op ernstig op zoek naar een EVM 12L Speaker (200W 8ohm van Elektro Voice) die o.a. in de Mesa Thiele cabs zitten...het mag zowel een nieuwe als gebruikte zijn

heb je die in het voorbijgaan wel eens ergens zien staan/liggen?

de lokatie van de toko (of particulier) maakt niet uit, ik rij er wel heen met mijn `83 Opel Plamuur..

Thanx.....in advance

sash
10 juli 2003, 23:58
Hmm denk dat je weinig kans hebt, maar valt indeed te proberen :)

EVM speakers zijn erg gewild en bevallen meestal zo goed, dat degenen die ze kopen ze ook nooit meer wegdoen.

Polytheme Pam
11 juli 2003, 00:02
ja...shit man...... :cry: ik zou zo`n complete Thiele kast incl. EVM kunnen kopen (ik heb al een aanbieding) maar ik heb nu een lege Mesa 3/4 open cab en ik wil die EVM eigenlijk daarin zetten....

maar ja....nog ff geduld... 8-)

sash
11 juli 2003, 00:11
Ja das zonde van die cab dan, als ie er zomaar staat. :)

Btw, in wat voor band speel je nou eigenlijk, want ik zag dat je in Ridderkerk repeteert.

Nocki
18 juli 2003, 20:51
ja ik zie je al een tijdje zoeken en ik wil steed reageren maar ik ben bang dat ik nooit meer die boxies terug kan vinden en dat ik er spijt van krijg...
dus ik dnek dat ik je nooit zal mailen... sorry. maar succes met de zoektocht en als ik ze tegen kom dan laat ik het horen.

probeer anders eens ebay.de in duitsland. daar stond nog wel iets dacht ik...



Nocki