PDA

View Full Version : Nieuw lid



masch1980
2 december 2014, 09:15
Hallo,

Ik ben nieuw hier. 34 jaar, getrouwd en 2 kids en helemaal gelukkig.

In mijn schoonfamilie zitten diverse gitaristen, door hun een beetje aangestoken om ook gitaar te gaan spelen. Aantal jaar (gok zo'n 5) op een hele goedkope akoestische gitaar gespeeld en mezelf alle open akkoorden aangeleerd. Nu ben ik ongeveer een half jaar erg fanatiek aan het spelen (minimaal 1 uur per dag). Sindsdien 2 nieuwe gitaren gekocht, waarmee ik erg blij ben.

- Fender CD-60 met kingman element
- Squier Affinity Strat HSS

Ik ben bezig met de online cursus van justinguitar.com en dat bevalt prima. Mijn ritmegevoel moet nog wat sterker. Elektrisch speel ik veel via Rocksmith.

Meer weet ik niet te vertellen :)

Laterz!

Harry
3 december 2014, 11:47
hoi Masch, welkom bij de club!!

elena75
4 december 2014, 07:48
Welkom hier en dat van dat ritme heel herkenbaar :)

Duhsjaak
4 december 2014, 16:27
Eleen, als wij nou eens samen gaan spelen, dan spelen we die gozert van Masch er helemaal uit.
Lijkt me wel wat. Jij doet allemaal ingewikkelde dingen op de hals die ik toch niet begrijp, en ik verras vriend en vijand met een apenstrakke rechterhand en met lekker bot Noord-Hollands hakken.
Deal?

Zal m leren met ik ben helemaal gelukkig.

Is het niet zo dat een beetje artiest moet lijden voor zijn kunst? Nou dan.
O....., is dat achterhaald?
Nou, in dat geval dus Masch, hartelijk welkom en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus

masch1980
5 december 2014, 08:48
Gus,

Ik ben erg benieuwd naar jullie show. Binnenkort kan ik een filmpje van jullie verwachten in het sounds gedeelte van dit forum?? ;) Ik moet wel een beetje ongelukkig worden, anders leer ik nooit de bleus spelen :D

Gr. Masch