PDA

View Full Version : Even voorstellen..



liannemusic
1 december 2014, 22:40
Hey allemaal! Ik ben dus Lianne, ik kom uit Rotterdam. Ik speel sinds augustus 2012 gitaar, maar ben er een jaartje uit geweest. Nu pak ik het weer helemaal op, en nooit heb ik hier een seconde spijt van gehad. Ik speel elke dag. Ik speel nu alleen akoestisch. Zodra ik daarmee een hoger niveau heb bereikt wil ik ook elektrische gitaar en bas gaan spelen.
Verder zijn mijn hobby's koken, bakken, muziek luisteren en dansen (stijldans). Muziek is erg belangrijk voor mij.
Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik graag wat tips zou willen om nog beter te leren spelen :) Ik hoop dat ik later ook anderen kan helpen met tips, als ik beter ben en meer kennis heb

Duhsjaak
2 december 2014, 01:04
Hi Lianne
Gisteren gepost en nu al een reactie?

Je zegt dat je iedere dag speelt. Prachtig. Ik zou liever hebben dat je iedere keer met plezier speelt. Da's een stokpaardje van mij en met stokpaardjes moet je altijd een beetje uitkijken. Die zijn verdacht.

Koken? Inloggen en kijken onder (Off topic) + Wat eten we vandaag.
Kom je regelmatig leuke ideeën tegen over wat te koken en hoe je dat kunt doen.

Probeer af en toe eens wat te posten onder 'Sounds', waar op behoorlijk gemoedelijke manier op je muziek wordt gereageerd. Daarvan kun je het nodige opsteken en in je volgende lied toepassen als je dat wilt.
Niet door je oude lied overnieuw te doen (stokpaardje) want dan ontneem je jezelf de kans op een nieuw juweeltje. En zo'n kans moet je nooit tussen je vingers door laten glippen.

Alors....., als je ook eens zou melden wat voor een soort muziek jouw belangstelling heeft kan ik met een gerust gevoel mijn hoofd te rusten leggen.

Welkom dus!!!
Vriendelijke groet, Gus