PDA

View Full Version : ibanez prijzen?



Ratamahatta
10 juli 2003, 21:38
ik was op internet de prijzne van ibanez gitaren aan het zoeken, en ben uiteindelijk hier terechtgekomen: http://www.serlui.nl/prijzen/Ibanez/ibanezned2003.htm.


maar ik moet de prijs van een RG 550 weten, en die staan er niet bij, wie weet de nieuwprijs van deze gitaar, en waarom staat hij niet in het lijstje?

Ibanez RuleZ
10 juli 2003, 22:02
die gitaar is een model van vorig jaar. tegenwoordig heet die de rg1550. dat betekent dat de gitaar hetzelfde is, alleen duurder en een andere brug (die minder schijnt te zijn)

Harrald

Soulflyhigh
10 juli 2003, 22:05
p.s. Serlui hanteert adviesprijzen. Die vallen dus automatisch veel hoger uit dan in de meeste gitaarwinkels. Als je voor echte lage prijzen wilt gaan, ga dan eens naar Feedback in Apeldoorn. Utrecht of Rotterdam daar zullen ze de RG 1550 gegarandeerd hebben. Suc6

skabouter
10 juli 2003, 23:48
feedback is inderdaad goedkoop !! maar is 1 winkel hier, die nog goedkoper is. tis een heeeeel klein winkeltje, en ze hebben niet veel. maar alles is bestelbaar, en tegen erg lage prijzen.
www.peterjohanzen.nl (alkmaar)

check die prijzen !!!!

Pegasus
11 juli 2003, 20:19
feedback is inderdaad goedkoop !! maar is 1 winkel hier, die nog goedkoper is. tis een heeeeel klein winkeltje, en ze hebben niet veel. maar alles is bestelbaar, en tegen erg lage prijzen.
www.peterjohanzen.nl (alkmaar)

check die prijzen !!!!

Helaas woont niet iedereen in de buurt van Alkmaar.

Soulflyhigh
11 juli 2003, 20:26
Leve de OV :wink: :-D

Anders Destium
11 juli 2003, 20:31
Ik heb vandaag een RG1550 zien hangen voor E800 bij Dijkman in A'dam

Texter
11 juli 2003, 20:37
Das al de adviesprijs...ik denk dat je de 2550 bedoelt...die is ook 799 bij Feedback...1550 heeft een maple toets in elk geval.

En de laatste internetprijzen van Johanzen zijn van voor de laatste prijswijziging door Serlui...dus misschien liggen ze nu hoger.

Ic3gl0vE
11 juli 2003, 20:41
feedback is inderdaad goedkoop !! maar is 1 winkel hier, die nog goedkoper is. tis een heeeeel klein winkeltje, en ze hebben niet veel. maar alles is bestelbaar, en tegen erg lage prijzen.
www.peterjohanzen.nl (alkmaar)

check die prijzen !!!!



Studio Monitors
Truth B2031 € 585,00

die zijn bij feedback 498 per paar.

Eurorack Mixing Consoles
Eurorack MXB1002 € 194,00

Daar heb ik 139 voor betaald bij musik produktiv. ook al die andere mengpanelen zijn bij andere winkels véél goedkoper.


Of is 'ie alleen als het om gitaren gaat goedkoop?

Anders Destium
11 juli 2003, 21:00
Das al de adviesprijs...ik denk dat je de 2550 bedoelt...die is ook 799 bij Feedback...1550 heeft een maple toets in elk geval.

En de laatste internetprijzen van Johanzen zijn van voor de laatste prijswijziging door Serlui...dus misschien liggen ze nu hoger.

Dijkman is aan de dure kant, hij hing er wel voor dat geld. Er hing ook een 1994er RG750 voor 500E, dan krijg je een idee van de prijzen daar :) Ik zou zelf eerder de RG750 kopen dan de RG1550, hij heeft namelijk een bound sharkfin neck, IBZUSA pups en de beste standaardkwaliteit van de Japanse RG's van dat moment (je had nog geen prestiges)

skabouter
13 juli 2003, 16:47
[quote=skabouter]

Of is 'ie alleen als het om gitaren gaat goedkoop?

ja, ik doelde inderdaad alleen/voornamelijk op de gitaren. ook wel versterkers, tegen goede prijzen. maar de rest heb ik weinig naar gekeken, en boeid me ook niets