PDA

View Full Version : Newbie stelt zich voor (:



xMusicGirlx
26 november 2014, 16:49
Hey,

Bij deze ga ik een poging wagen om mezelf voor te stellen op dit forum. (:
Mijn naam is Sanne en ben 16 (bijna 17) jaar oud. Mijn hobbies zijn muziek luisteren, gitaar/ukelele spelen en creatief bezig zijn. Ik ben al enige tijd actief op ultimate-guitar.com (onder dezelfde naam). Dat bevalt wel goed, dus besloot ik me hier ook aan te melden.

Ik speel al vrij lang gitaar. Toen ik 6 jaar was heb ik een paar gitaar lessen gehad waarin ik vooral noten leerde lezen. Toen kreeg ik een klassieke gitaar. Ik had toen echter nooit echt veel zin om te oefenen. Ik leerde mezelf wat akkoorden, maar ik boekte niet echt vooruitgang aangezien ik maar eens in de paar maanden oefende. Maar toen ik ongeveer 13 jaar was, werd ik serieus wat betreft gitaar spelen en begon ik iedere dag minstens 1 uur te oefenen. Een jaar later kreeg ik een Yamaha APX500II van mijn ouders. Mijn ouders beloofden toen ook dat ik, als ik geslaagd zou zijn voor de examens op school, ik een elektrische gitaar zou krijgen. Die heb ik eind mei in dit jaar gehad.

Verder ben ik nu dus klaar met school. Omdat ik nog vrij jong ben en helemaal niet weet wat ik wil gaan studeren houd ik een tussenjaar. Ik ben druk bezig met mijn rijlessen en hoop begin volgend jaar mijn rijbewijs te hebben.

Vincent A.
26 november 2014, 18:09
Hoi Sanne,

Van harte welkom. Klinkt alsof je genoeg tijd hebt om eens flink gitaar te spelen, zou ik ook wel willen. En oefening baart kunst dus dat komt mooi uit. Wat voor gitaar heb je?

xMusicGirlx
26 november 2014, 18:40
Hey Vincent,

Ja, in feite heb ik redelijk veel tijd om gitaar te spelen, dus dat is wel lekker (:
Mijn akoestische gitaar is een Yamaha APX500II en mijn elektrische gitaar is een Epiphone Les Paul 1960 Tribute Plus.