PDA

View Full Version : Punkrock covertje met andere muzikale helden - The Bones 'Wendy'



Stillborn
22 november 2014, 17:35
Ik heb nog eens een covertje online geplaatst.
Dit keer was ik niet alleen, maar de alombekende (in de donkere krochten van Youtube toch ;-)) Nederlander woodyamsterdam deed dit keer de ritmesectie en hij nam zijn bassist Jaap ook even mee!

https://www.youtube.com/watch?v=Iz58uvoEnrk&index=4&list=PLeb9fAFVhKcnyR3GjAcSIsByJxwZzQiwd

Heel tof om te doen, maar je hebt natuurlijk veel minder controle omdat zowat alle communicatie via het net loopt.
Hopelijk volgen er nog, want beide heren waren heel enthousiast :-)

Duhsjaak
23 november 2014, 11:36
Lekker hoor.
Rommelig?
Volgens mij is dat in het genre wettelijk verplicht. 't Is eigenlijk niet rommelig genoeg!

Hier uit spreekt de door mij zo bijzonder gewaardeerde DHZ mentaliteit van de punkscene. Tot 4 tellen en rammen.
Ik vind het alvast een succes. Hij staat nu voor de derde keer op. De teller maakt overuren.

GoGoGo Stil!!!!
Op naar het volgende feest.
Vriendelijke groet, Gus

Stillborn
23 november 2014, 18:29
Lekker hoor.
Rommelig?
Volgens mij is dat in het genre wettelijk verplicht. 't Is eigenlijk niet rommelig genoeg!

Hier uit spreekt de door mij zo bijzonder gewaardeerde DHZ mentaliteit van de punkscene. Tot 4 tellen en rammen.
Ik vind het alvast een succes. Hij staat nu voor de derde keer op. De teller maakt overuren.

GoGoGo Stil!!!!
Op naar het volgende feest.
Vriendelijke groet, Gus

Super!
Bedankt voor je commentaar :rockon:

Cageman
23 november 2014, 22:45
Geinig man. Het split screen geeft me ook het idee dat jullie met z'n drieën tegelijk spelen.

Volgende keer rockabilly. Dat voelt waarschijnlijk nog iets vertrouwder voor ThunderBassist (:soinnocent:).

Nice.

Loeters,

Merijn

Stillborn
24 november 2014, 10:26
Geinig man. Het split screen geeft me ook het idee dat jullie met z'n drieën tegelijk spelen.

Volgende keer rockabilly. Dat voelt waarschijnlijk nog iets vertrouwder voor ThunderBassist (:soinnocent:).

Nice.

Loeters,

Merijn

:cooler: Hij speelt precies wel graag contrabas ja ;)

Little Jay
24 november 2014, 10:46
Lekker herrie maken, niks mis mee! Ik zit in een wat andere hoek qua muziekgenre, maar dit kan ik op z'n tijd best waarderen.

Maar hoe zit het nou precies? Je hebt hen gevraagd thuis een partij in te spelen en een filmpje te maken en daarna heb je alles samengevoegd? (Is dat de verklaring voor die vreemde clip met de gitaristen zonder hoofd?)

Stillborn
24 november 2014, 13:13
Lekker herrie maken, niks mis mee! Ik zit in een wat andere hoek qua muziekgenre, maar dit kan ik op z'n tijd best waarderen.

Maar hoe zit het nou precies? Je hebt hen gevraagd thuis een partij in te spelen en een filmpje te maken en daarna heb je alles samengevoegd? (Is dat de verklaring voor die vreemde clip met de gitaristen zonder hoofd?)

Bedankt voor je feedback ;-)

Dat is inderdaad de verklaring voor de 'vreemde clip'!

Fusion
25 november 2014, 13:34
Hou als relifreak even de standaard-slag-om-de-arm qua teksten, maar muzikaal HEERLIJK! Spelen jullie mee met t bestaande nummer of niet? Zo niet, wie doet de zang? Die is te gek. Verder echt heerlijk energiek gespeeld, dit sort poppy punk lust Ome Fu op zijn tijd wel :)

Duhsjaak
26 november 2014, 21:16
Hou als relifreak even de standaard-slag-om-de-arm qua teksten, maar muzikaal HEERLIJK! Spelen jullie mee met t bestaande nummer of niet? Zo niet, wie doet de zang? Die is te gek. Verder echt heerlijk energiek gespeeld, dit sort poppy punk lust Ome Fu op zijn tijd wel :)

Ome Fu,
In verhouding tot de halleluja negers waar ik de afgelopen tijd mee te maken heb gehad, ben jij maar een bleekneusje.
Zelfs een zeeeeer mild reli figuur als ik krab mij soms achter de oren bij sommige teksten.
Alhoewel ik begrepen heb dat mijn ideeën over van wippenstein ook niet helemaal door iedereen worden gedragen. Wat ik een beetje jammer vind; daar ging het toch om, toch?

Misschien mag ik je een veer in de muts (bijvoorbeeld) steken over hoe jij dat lot draagt en toch vriendelijk en goed gehumeurd reageert.
Nee, absoluut niet. In de zeik nemen dus? Nee, echt niet dus.

En verder hoop ik dat deze min of meer jonge honden doorgaan met blaffen, een drummers en een zanger (met een leuke zangeres kun je onderwijl ook nog genieten van het uitzicht!!!) erbij zoeken. 1, 2, 3, 4 tellen en loos gaan.
Wat een feestmuziek vind ik dit. En besef Fu, tegen de tijd dat deze gasten alle festivalletjes plat spelen, kunnen wij zeggen dat wij bij de humble beginnings waren.
Vriendelijke groet, Gus

Stillborn
26 november 2014, 22:52
Hou als relifreak even de standaard-slag-om-de-arm qua teksten, maar muzikaal HEERLIJK! Spelen jullie mee met t bestaande nummer of niet? Zo niet, wie doet de zang? Die is te gek. Verder echt heerlijk energiek gespeeld, dit sort poppy punk lust Ome Fu op zijn tijd wel :)

Bedankt om even te luisteren!
De zang is (jammer genoeg) niet van ons, maar van de originele zanger. Die kan wel een stukje zingen! ;-) De gitaren zijn uit het originele gefilterd en de onze zijn er dan over geplakt.

Ernest01
27 november 2014, 13:06
Zeer bijzonder dat jullie dat met z'n drieën op afstand hebben gespeeld. En.... daar ook opnames van hebben gemaakt.
Is niet de muziek waar ik dagelijks naar luister, maar dit is heel goed gedaan.
(ach, je moet overal voor open staan.... zoals de marskramer tegen de boerenmeid zei....)
Bassist vind ik prachtig, zoals die daar staat te spelen.

Stillborn
28 november 2014, 20:20
Zeer bijzonder dat jullie dat met z'n drieën op afstand hebben gespeeld. En.... daar ook opnames van hebben gemaakt.
Is niet de muziek waar ik dagelijks naar luister, maar dit is heel goed gedaan.
(ach, je moet overal voor open staan.... zoals de marskramer tegen de boerenmeid zei....)
Bassist vind ik prachtig, zoals die daar staat te spelen.

Super! Bedankt Ernest