PDA

View Full Version : Nieuw nummer "Not finished"



zoldergitarist
22 november 2014, 08:31
Heb deze al een tijdje liggen maar geen zin om af te maken en opnieuw in te spelen, dus tikken/kraken enz.., hoppakee weg er mee !

https://soundcloud.com/doedens/barry-doedens-not-finished

pasqual
22 november 2014, 10:15
Geweldig Barry! Ik kan hier heel goed naar luisteren. In de jaren 80 had je hele kuddes gitaristen met dit soort instrumentale metal/hardrock. Bij het akoestische/clean stukje hoor je pas echt goed wat je in je mars hebt. Een geweldige timing en tone!
Maar hoezo 'not finished'? Ik hoor toch echt een fatsoenlijk einde:crazyhappy:

Duhsjaak
22 november 2014, 10:51
Precies........, allemaal gelul.
Ik vind het ook het einde.
Vriendelijke groet, Gus

grayfink
23 november 2014, 15:09
Ah, dan ken je nu al vier goede solo's. :ok:

Ik vind hem ook lekker trouwens. :)

Cageman
23 november 2014, 22:36
Aaargghh.. goed weer.

Loeters,

Merijn

hs0504
24 november 2014, 07:30
Tja, zo hoort het dus.... echt lekker!

Fusion
25 november 2014, 13:28
Lekker! Zo mag Zolder muziek maken. Zo kunnen Mike Varney en Gus elkaar weer de hand schudden. Als Zolder weer met die rare knipsels van bekende zangfragmenten aan de gang gaat, loeren een contractbreuk en een oorlog in de fan base.

Mix-technisch is er wel eea op aan te merken, maar dan ga je weer zuchten. Dus ik laat het bij: lekker Barry!

Ernest01
27 november 2014, 13:18
Ik heb het al eens meer gezegd.... kom van die zolder af.....

Man, wat kan jij goed spelen. En dat akoestische stukje.... te gek.
Mooie melodie en strak gespeeld. (althans volgens mijn normen dan, maar denk dat de 'echte' solisten het wel met mij eens zijn)

zoldergitarist
3 december 2014, 21:13
Bedankt voor jullie reacties, had dit niet verwacht. Voor mij is het niet af omdat ik het eigenlijk nog netjes in/over wilde spelen en ik dit meer als een "schets" zie van geknipte "one takers". Tis ook wat "Fusion" zegt over de mix, hier heb ik weinig tot niks aan gedaan, er zijn volume verschillen en je hoort de knipjes. Ben nu bezig met zang gerichte nummers waar ik meer met mijn keybord werk wat ik toch wel erg lekker vind om te doen. Dus binnenkort met echte zangert of zangeres en natuurlijk zware gitaren.

Stillborn
6 december 2014, 14:09
Hoezo, niet af? Klinkt gewoon geweldig zoals 't nu is. Je hoort inderdaad hier en daar een klikje, maar dat stoort niet.
Die akoestische track ertussendoor is wat mij betreft de kers op de taart.
Als ik dit zo hoor, heb ik nog een hééééééle lange weg te gaan ;-)

Volledig instrumentele tracks daarentegen vind ik persoonlijk minder tof, dus volgende keer een toffe rockstem erover en ik ben helemaal fan! :-)

Cageman
6 december 2014, 15:08
Volledig instrumentele tracks daarentegen vind ik persoonlijk minder tof, dus volgende keer een toffe rockstem erover en ik ben helemaal fan! :-)

Let op wat je zegt! :stop: Straks krijgt zolder een terugval ;).

Een rockstem van een echte zangert, dat is wat we willen. Bij voorkeur eentje die doordrongen is van zijn eigen nederigheid tegenover meneer zolder xD.

zoldergitarist
9 december 2014, 14:34
Bedankt Stillborn !

Cageman-Zit er wel zwaar aan te denken om meer met zang te doen, zoek alleen nog een zangert.

Stratman70
9 december 2014, 20:17
Gaaf! Lekker nummer hoor! Je spel maakt de issues wat betreft de mix meer dan goed! Gewoon lekker zo laten en ons laten genieten!

purplejohn
9 december 2014, 22:10
Hij is weer sappig man! Voor mij finished in ieder geval. Schitterend wat je uit zo'n Digitech kan trekken. Nou zelf nog ff zoeken.....;)

zoldergitarist
19 december 2014, 08:19
Stratman70 & Purplejohn - Bedankt !