PDA

View Full Version : Stel je eens voor...



joostkb
18 november 2014, 17:00
Hallo!

Ik ben Joost, 24 jaar en woonachtig in Groningen. Heb toen ik nog jonger was wel gitaar gespeeld maar dat is op een gegeven moment gaan verwateren... Ik heb echter mijn Fender USA strat nooit weggedaan! En daar ben ik sinds een paar weken erg blij mee! Ik ben namelijk weer bezig het gitaarspelen weer op te pakken en dat valt mij niks tegen, is iets als fietsen.

Destijds heb ik ook een goedgebruikte spaanse gitaar gekocht. Daar heb ik nooit echt op gespeeld omdat het eigenlijk een heel ander instrument is. Deze zou ik dus graag willen verkopen en er een western gitaar voor willen kopen. Via deze site zou ik dat willen doen.. Alleen kan ik nergens vinden hoe ik een advertentie plaats.... Ik neem aan dat deze vraag wel vaker is gesteld op dit forum, maar de zoekfunctie gaat mij ook nog niet zo goed af. Zou iemand misschien kunnen vertellen hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt :)

Groet Joost

Harry
19 november 2014, 11:48
wat je kunt doen is veel posts plaatsen, waarbij je al wel zo slim bent om in je onderschrift een link naar je advertentie plaatst. Verder zie je boven in de rode balk de afdeling 'Gitaarmarkt', misschien lukt het daar?
Verder welkom en succes!

Duhsjaak
19 november 2014, 21:01
Ahhhhhhh......, Harry is geweest.
Dan mag ik nu.

Goedgebruikt was ik nog niet tegengekomen.
Jonggebruikt wel. In de autobranche nog wel.
Wat vriendelijke en glimmend stekelige te dikke autoverkoper: maar meneer, weet u zeker dat het een nieuwe moet zijn? Een jonggebruikte kan ook heel aantrekkelijk zijn hoor.

Jonggebruikt? Nee dank je. Daar ben ik mee getrouwd. Op sommige punten mag je best een beetje principieel zijn, mijn auto moet dus nieuw zijn. Snap je?

Kijk, dan geef je zo'n jongen weer eens iets om te vertellen bij de boerenkool met worst of 's avonds in de kroeg.

Dan vraag ik mij af wat dan verkeerdgebruikt is. Smashing a perfectly good guitar?
Voordeel: hoef je m niet meer te verkopen.

Dear Joost, hartelijk welkom. En laat ik niet merken dat je je guitar opnieuw verwaarloost hè? Er zijn er voor minder uit de analen (ligt dat aan mij, dat ik dat geen prettig woord vind?) gewist.
Vriendelijke groet, Gus