PDA

View Full Version : Roland mobile voor beginnende gitarist?



gypsy
13 november 2014, 09:40
Hoi, ik speel nog maar een klein jaartje op een akoestische gitaar nl een Fender cd140 sce. Ik ben nu op zoek naar een kleine versterker voor in de huiskamer. Mijn oog is gevallen op de Roland mobil ac.
Is er misschien iemand in bezit van deze versterker en wil ie zijn ervaringen delen.
Of heeft er iemand tips voor een alternatief, rekening houdend dat ik beginneling en leek ben in dit wereldje en moet ik misschien betreffende aanschaf amp. de lat niet te hoog leggen ;). Er zijn maar weinig revieuws over dit doosje vandaar ik het hier probeer te vinden.Bedankt

Kim Wilson
13 november 2014, 09:44
Domme vraag misschien, maar waarom zou je een akoestische gitaar willen versterken in de huiskamer?

gypsy
13 november 2014, 09:53
Nou ja ik wil wat experimenteren met die knopjes zoals reverb en chorus en wide functie. Voor mij allemaal héél nieuw vandaar een klein hebbedingtje en eerste kennismaking met amp. en mogelijkheden Mijn huiskamer is tevens aan de grote kant iets van 45vierkante meter;-) En verder het is mobil en kan misschien toch wel leuk zijn aan het kampvuur of zo :cooler: