PDA

View Full Version : Nog een opname online



rickkostelijk
7 november 2014, 16:09
En hierbij nog een opname online. Dit keer wat meer rock-georienteerd:


https://www.youtube.com/watch?v=_Yv3HdZZuYQ

enjoy!

pasqual
8 november 2014, 00:07
Goed stukje muziek. En zoals ik al in je vorige presentatiefilmpje zei: Goeie band. De bassiste springt er nog eens bovenuit.

mountainman
8 november 2014, 00:50
OK, ik ben om. Erg leuke jazzrock met een Europees tintje. Wat dat betreft gaat het richting Canterbury school, maar dat zie ik niet terug bij de invloeden die je noemt op je website. Laten we het maar houden op parallelle evolutie dan.

Anyway, ik heb de CD aangeschaft als download via CDBaby en ben er nu naar aan het luisteren. :listen:

Fusion
8 november 2014, 14:16
Ik vind eigenlijk alleen t zachte intermezzo (waar de bas een leadje speelt) en de riff erna mooi. Erg Genesis. Ik vind er verder mooie ideeën inzitten, maar t pakt me niet om eoa reden.

Kefding
8 november 2014, 15:02
Klinkt erg lekker! Ik ben niet erg thuis in deze stijl, ik kan er dan ook weinig inhoudelijks over zeggen. Ik vind het leadpartijen wel erg prettig om naar te luisteren.


Ik vind eigenlijk alleen t zachte intermezzo (waar de bas een leadje speelt) en de riff erna mooi. Erg Genesis.

Dat vind ik zelf een minder goed stukje, maar dat komt omdat ik dat synthesizergeluid niet zo goed trek. Ik ben een beetje allergisch voor Genesis. :) Maar dat is uiteraard smaak.


De bassiste springt er nog eens bovenuit.

Ik meende haar al te herkennen, het is inderdaad Phaedra Kwant. Ik ben verliefd.

rickkostelijk
9 november 2014, 14:28
Dank je! Leuk om om de muziek van Generate en die op het youtube-kanaal te horen.

rickkostelijk
9 november 2014, 14:31
Ja, Phaedra inderdaad. Op een ander nummer op de CD heeft ze ook nog gezongen. Was een mooie toevoeging aan het klankenpalet.